Special#4 Howling Comet to Cactus

Toch blijft dit een hele goede lijn zeg. De nummer 4 en 5 waren de enige die ik niet heb genomen.
Van deze baal ik toch het meest :D heerlijke rauwe fluit zeg!

Op bovenstaande video klinkt hij toch ook wel weer érg lekker hoor. Heerlijk schelle fluit! Het cracklingeffect neem ik dan voor lief. Lijkt me geweldig om deze in meervoud, bij voorkeur 3, te horen.

Op bovenstaande video klinkt hij toch ook wel weer érg lekker hoor. Heerlijk schelle fluit! Het cracklingeffect neem ik dan voor lief. Lijkt me geweldig om deze in meervoud, bij voorkeur 3, te horen.

Klopt, erg leuke fluit, had zelf wel een iets zwaardere fluit gehad.
Wel opvallend, in het eerste filmpje hoor je op het eind ook nog 6 Mamma Mia's, die verschillen toch best wat qua fluit met de Special 4.

Deze moet er dit jaar zeker komen. Zou hem dan voor de fluit halen, want die is dik in orde en de prijs is ook prima te doen voor deze bak.

Ik vind hem niet echt afwijken van mijn eigen ervaringen en film met deze boxen. Hij lijkt wel wat eerder op tempo te komen dan wanneer ik ze afstak maar mogelijk dat hier meer dan 2 stuks afgaan. Ik zie daar voornamelijk het verschil in de ervaringen in, bij de een gaat ie redelijk traag en bij de ander (waaronder bij mij) lijkt hij wat te versnellen. De boeketgrootte is niet per se groter.

Heb hem ook gehad zie mijn filmpje (vanaf 1 minuut 46). Eerst gaat er 1 en halverwege de eerste gaan er 2. Echt een topper vond ik het, komt er dit jaar weer in meervoud!

Overigens gefilmd door mijn vriendin, ze moet nog het 1 en ander leren kwa film skills:bonk:

Blijft een topper voor het freakbedrag. Koop er losse cakes bij of special 5 tussen 2 en je hebt nog dik spul er staan.. maar das mijn mening

Back
Bovenaan