Special#4 Howling Comet to Cactus

Heerlijke chaos met 2 tegelijk! Daardoor ook geen last van pauzes. Boeketje ook prima en echt niet minder dan de Bora Bora.

Heerlijke chaos met 2 tegelijk! Daardoor ook geen last van pauzes. Boeketje ook prima en echt niet minder dan de Bora Bora.

Dit zou mijn filmpje kunnen zijn. Met 2 tegelijk heerlijk. 1 tegelijk had ik denk ik wat mager gevonden.

Goede rauwe fluit, maar jammer van de kleine boeketten en vooral de pauzes tusen de cakes. Aandachtspuntjes dus!
Voor 5 a 6 tientjes een leuke bak.

van deze 2 in de show, maar het was een heerlijke combinatie met de 3 x glitter mine to color comet van Cafferata. Genoten!

Voor 55e neem ik hem zonder twijfel weer!
Toffe fluit en wat gingen ze hoog!
Een kennis van 200meter verderop stuurde een foto :p

IMG_20200102_090847.jpg

de pauzes er tussen heb ik op jullie filmpjes gezien en gelezen. Dan ga ik hetzelfde doen wat Rico heeft gedaan ; per twee schieten. Ik heb hem niet geschoten, was er gewoon even klaar mee gisteren, dus ik hoef er dit jaar maar eentje bij te scoren :)

Heel blij met dit blokje voor een freakprijs. bij mij was de burst wel redelijk aanwezig en niet de ploffertjes zoals de laatste demo.
al met al een prima blok met een zeer schappelijke prijs.

Met uitzondering van de pauzes vond ik dit echt een topper.
Ik had wel het idee dat ik 2 blokken had met een ander tempo. 1 doosje leek echt een opbouw te hebben terwijl er bij het 2e doosje 4 dezelfde cakes in leken te zitten. Meer mensen dit zo ervaren?

Met uitzondering van de pauzes vond ik dit echt een topper.
Ik had wel het idee dat ik 2 blokken had met een ander tempo. 1 doosje leek echt een opbouw te hebben terwijl er bij het 2e doosje 4 dezelfde cakes in leken te zitten. Meer mensen dit zo ervaren?
Klopt eerste om en om terwijl andere cake hem in 1x leeg schoot.

Boeket er uit en 5 sec langere fluit er in, iets lager tempo dan koop ik er meteen 6 stuks voor de freak prijs.

Hier mijn finale projectje gingen nog wat cakes aan vooraf mega willows gevolgd door w triple layer en erna de noi-z

Back
Bovenaan