Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?

Heerlijk! Jarenlang vroeger al sinds september gespannen. Met de jaren bouwt zich dat af en heb ik er vooral veel zin in. Kijk ik er naaruit. Spanning heb ik alleen nog op de dagen zelf een beetje. Dat maakt dat je de hobby toch anders beleefd.

Nou, hier zijn de spanningen nog steeds aanwezig hoor door het jaar heen. Op een donkere, gure oktoberavond, kachel aan, kerstmuziekje op, rondkijken op het forum.. dan stijgen die kriebels wel! En zodra het december is, de temperatuur daalt, het mistig weer wordt, dan ben ik niet te houden! :handsup:

Zoals het nu met de dag weer sneller donker wordt begint t ook weer wat meer te kriebelen. De echte kriebels zijn het nog niet, die komen later pas. Demo's helpen daar ook wel bij..maar ja...daar zijn er maar weinig van geweest dit jaar. Wie weet dat er nog winkel demo's gaan komen.

De spanningen worden gedurende het jaar opgebouwd, maar als het eenmaal december is dan is het wel gekkenwerk met de kriebels, en na al die jaren lijkt het telkens alleen maar meer te worden. Na kerst is het echt op z’n hoogst, op werk is de concentratie amper te vinden, het slapen wordt lastig. De nacht voor de verkoop heb ik al jaren niet meer in bed gelegen, die breng ik op de bank door. Mooie momenten altijd, pure sfeer met het nachtbrakers topic erbij. Onderweg naar het eerste afhaal adres, spanningen zijn dan echt extreem. Zodra alles binnen is verdwijnen de spanningen die dan plaats maken voor genot.

Ze hadden hier wel het nachtbrakers topic 19/20 november van kunnen maken. Wat een ontzettende kut nacht. Geen oog dicht gedaan. Alles is meteen weer klote, sfeer op het forum slaat meteen weer om. Mensen die van alles weer willen van winkels. Ik voel me gewoon compleet leeg op dit moment, totaal niet bezig met het terug krijgen/annuleren van bestellingen. Dit moet eerst een plek krijgen. Hele zin in de feestdagen is ook weg. Dan zie je ook nog dat er weer met zwaar vuurwerk naar agenten ,die de regels ook niet verzonnen hebben, word gegooid, maakt het er voor onze hobby allemaal niet beter van! Zo depri allemaal.

Wil bij deze alle (freak)winkels heel veel suc6 wensen. Jullie zijn naast winkeliers ook liefhebbers, jullie worden dus 2 keer getroffen.....

Laatst bewerkt:
Door de ontwikkelingen van de laatste twee jaar met de corona en verboden kunnen we beter de titel veranderen in "spanningen voor de laatste maanden"
Wat een ongelovelijk scenario heeft er nu voor het tweede jaar op rij voor ons afgespeeld.
Mijn hart doet pijn, de frustraties zijn hier hoog en we staan weer met lege handen.
Ik vraag mij echt steeds meer af of hier voor een derde keer zin in ga hebben...
Ja er mag cat 1 gestookt gaan worden, maar eerlijk gezegd kan mij die ( in mijn ogen en gevoel ) klerezooi niets schelen :sad:

Bij mij ook is de spanning wel weg en in de plaats is coronamoe voor terug gekomen. Het kriebelde in maart net als een jaar geleden en wederom heb ik weer niets om naar uit te kijken. Ik heb wel vuurwerk liggen maar probleem is wel zonder afhalen heb je niet de sfeer van oud en nieuw.

Het kriebelt wel weer ik kan niet wachten om volgend jaar weer te bestellen daar kijk ik weer naar uit. Mijn lijstje voor 2022/2023 is ook al af en vol goede moed keihard los met bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan