Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pohh! Spanning was er altijd al ruim voor de kerstdagen. In de week van Sinterklaas kwamen altijd de folders in de bus. En iedere dag maar kijken in die blaadjes, lezen op het forum en filmpjes kijken van de demo’s. Als je dan weer een negatief bericht had gelezen dat een product tegen viel... Dan dacht je nee toch?! :shocked:

Nu is die spanning er ook nog, maar dan op een andere manier omdat ik verantwoordelijk ben voor de verkoop van vuurwerk bij het bedrijf. Dan is het iets voor kerst altijd al spannend hoe de voorverkoop gaat, hebben we wel genoeg? Is alles er op tijd? Zou alles vlekkeloos verlopen? Als het dan 31-12 17:00 is en de deur gaat rond half 6 dicht, valt alles van je af en kan flink wat geknald worden ��

Bij mij vliegt het vuurwerk alweer steeds vaker door mijn hoofd en ik denk dat dat de komende maanden steeds meer gaat gebeuren. De echte spanning is toch de nacht voor de eerste verkoopdag! Geen oog dicht doen en continu het forum en nachtbrakerstopic lezen en 100.000 keer de “wat is er nieuw” knop indrukken.
Totdat de wekker gaat en je eindelijk je mooie spulletjes kunt op gaan halen :handsup:

ik denk dat ik nu meer spanning heb dan de laatste dagen. Als het bijna zo ver is dan ben ik juist wat meer relaxed. Alles gekocht wat ik wilde kopen, planning gemaakt en zin om op te halen.

Hier stijgt de spanning echt met de dag.. bizar hoe snel dat gaat door het sombere weer

Man, ik zit het hele jaar al in pyrospanning; heb het door de mist niet kwijt kunnen raken afgelopen jaarwisseling! Wordt dus dubbel stress en dubbeldik genieten dit jaar! :handsup:

Man, ik zit het hele jaar al in pyrospanning; heb het door de mist niet kwijt kunnen raken afgelopen jaarwisseling! Wordt dus dubbel stress en dubbeldik genieten dit jaar! :handsup:

Hier idem dito. Niet alles weg kunnen schieten, en ook door het katergevoel juist nog meer zin in een heerlijk dagje stoken!

Ik begin meestal te stressen rond midden December. Krijg je alles mee? Wordt je ziek? Kan je kameraad door omstandigheden toch niet mee rijden? Hoe wordt het weer... komt er mist of regen?

Maar boven dat komt ook nog eens de bestel stress die je hebt een beetje door het hele jaar heen. Je moet een goede planning maken - je bekijkt steeds straatfilmpjes om te kijken wat je wilt hebben (positieve stress :p) Je rekent uit wat je budget is en als je de budget kunt verhogen om nog meer boxen te kopen etc.

Laat maar zitten want het is nu al aardig stressen.

Kwa ophalen heb ik 90% minder spanning. 5 winkels minder en minder vuurwerk. Altijd wil ik maar de lijst van vorig jaar overtreffen. Maar de 2,5 uur heen en 2,5 uur terug naar sommige winkels vind ik ronduit vervelend met zoveel in de auto. Liever dichterbij en minder. Meer tijd om met vrienden Cat 1 te stoken en hier en daar langs lokale winkeliers lekker rondneuzen!
Denk dat deze planning me meer gaat bevallen dan je dikste lijst achterna gaan en niet eens weten wat je snachts stookt :p Niet dat ik daar over klaag hoor... waren absurde tijden.

MAAR, de spanning zit er dik in. Vooral met het kijken van oudere compilaties :) !

Als ik de regen hier tegen de ramen en op de uitbouw hoor kletteren neemt de spanning wel toe hoor. Als het maar niet dit weer is tijdens oud en nieuw!

Gezonde spanning is er altijd wel een beetje maar de echte kriebels komen vanaf de eerste demo. Gaan ook niet meer weg en om ze kwijt te raken moet het weer januari zijn.

Op sommige momenten het ik het heel erg te pakken en dan word ik koopziek en moet ik mijzelf echt gaan beschermen. Gelukkig lukt dat aardig goed haha. Verder is er wel een spanning aanwezig, loop de laatste 2 weken erg op, word dan de dag voor en tijdens het afhalen lichtelijk vervangen voor een bepaalde angstspanning of alles wel goed gaat maar zodra de boel dan eenmaal thuis is kan er weer rustig adem worden gehaald

Bij mij was het eerst weg maar langzamerhand komt het ook wel weer terug! Dit jaar kan ik misschien niet knallen zoals ik gehoopt had maar er gaat hier echt wel cakes en minimaal 2 compounds de lucht in. De kans op een boete en een strafblad is aanwezig maar ik ga niet 2 jaar zonder zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan