Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weinig spanning nog. ja alleen dat ik bijna niet kan wachten om me vw op te halen.
verder helpt het weer ook niet echt om in de stemming te komen. het lijkt wel lente.
ik heb verder ook nog niet het idee dat het volgende week al kerstmis is.

hier is het nu ook om te snijden de spanning, moet vooral 's avonds voordat ik na bed ga niet te veel met vuurwerk bezig zijn want dan wordt het in slaap komen ook steeds lastiger..

helaas als ik nu na het tijdstip kijk, kunnen jullie wel raden wat mijn nachtrust wordt.

ik begin langzaamaan wel kriebels te krijgen, maar voornamelijk omtrent randzaken. Is het weer goed? Waar vieren we oud en nieuw? Komt er nog iets binnen wat ik besteld heb?
Verder gewoon lekker genieten eerst van kerstdagen met mijn pa en stiefma en stiefzus en mijn eigen gezinnetje.
Daarna 1 dagje werken bij de post en dan vlammen in de vuurwerkwinkel.
greetz

ik begin langzaamaan wel kriebels te krijgen, maar voornamelijk omtrent randzaken. Is het weer goed? Waar vieren we oud en nieuw? Komt er nog iets binnen wat ik besteld heb?
Verder gewoon lekker genieten eerst van kerstdagen met mijn pa en stiefma en stiefzus en mijn eigen gezinnetje.
Daarna 1 dagje werken bij de post en dan vlammen in de vuurwerkwinkel.
greetz

jaaaaa, klopt helemaal vergeten, het weer brengt ook heel veel spanning met zich mee!

Spanning had vroeger toen ik een jochie van 10 was. Nu heb ik er gewoon zin in. Leuk avondje met vrienden. Happie, drankie en wat knallen.

vroeger heel veel stress en spanning, nu lekkere gezonde spanning.
lekker aan het voorbereiden, en lekker naartoe aan het leven.

er komt niks ( meer ) in huis, zelfs de laatste dagen niet.
dankzij alle nsbers in dit land en de overijverige politie op vuurwerkvlak.
( we zouden willen dat ze dit op elk vlak deden, dan zouden er een stuk meer echte misdaden opgelost worden )

maar dat scheelt dus ook een hoop stress en spanning.

vorig jaar ook gewoon lekker gestookt met baggerweer dus dat komt wel goed.

ik heb er zin in!!! :D:cool::devil:

Pff, dagen er naartoe gaan echt kruipend. Heb al een tijdje vakantie maar ook veel schoolprojecten.
Gelukkig wel een hele leuke kerst, onderneem nu veel met mijn vriendin, erg veel tijd aan het besteden met haar zowel als met mijn familie en haar familie.
Daarbij heb ik een vuurwerk prijs gewonnen en loop ik non-stop met een gigantische glimlach, ik kan niet wachten tot ik de 28ste mijn vuurwerk op mag halen.

Het kan voor mij nu al haast niet stuk!

Hoe gezellig ik het ook maak met mijn vrouw het is het toch altijd net niet'het lijkt wel of het in de kinderjaren gezelliger was.je kent de coca cola reclame wel dat gevoel valt bijna niet te evenaren,als ik in amerika zou wonen zou ik ze aanklagen(geintje).maar goed dit gezegt hebbende moet ik het niet over dramatiseren qua geluks gevoel zit ik toch nog op 85%.maar als kind zonder volwassen zorgen altijd 100% het gras was groener de sneeuw witter het eten lekkerder de boom mooier en hef vuurwedk spannender.

Hoe gezellig ik het ook maak met mijn vrouw het is het toch altijd net niet'het lijkt wel of het in de kinderjaren gezelliger was.je kent de coca cola reclame wel dat gevoel valt bijna niet te evenaren,als ik in amerika zou wonen zou ik ze aanklagen(geintje).maar goed dit gezegt hebbende moet ik het niet over dramatiseren qua geluks gevoel zit ik toch nog op 85%.maar als kind zonder volwassen zorgen altijd 100% het gras was groener de sneeuw witter het eten lekkerder de boom mooier en hef vuurwedk spannender.

Te veel nadruk op randzaken als politiek gewin, financieel gewin, te weinig passie, afgunst, haat en nijd en dat alles via moderne media die via velerlei wegen je leven binnen komen. De optie is gelegen in je zelf kunnen afsluiten voor zoveel gezeik, want anders wordt het feest voor je verziekt.

Tv uit is een goede optie!

Je zit in de richting jupi maar anderen maken mij niet zoveel uit ,ik vergelijk mijzelf nu met mijn kinder jaren.het gaat mij om de onbevangenheid waarmee je als kind in het leven staat dat is toch wat ik mis zeg maar met twee benen in het feest gewoel.nu als volwassenen sta je met been in het feest gewoel en met een been in the real world.ik zie nu trouwens andre rieu op tv dat heeft toch altijd iets leuks.ben nu trouwens aant typen op mijn samsung galaxy grand mijn tab is op de oplader dat is mijn excuus voor de spelfouten hihi:p

Ja! Ik heb mijn vuurwerk nog niet besteld omdat ik met mijn oom naar Duitsland gaat. En ik ben wel een beetje zenuwachtig dat ik wel vuurwerk de 31ste heb.

Ik zit wel in de spanning. Morgen ga ik een aantal dagen emigreren naar het zuiden om daar een paar dagen in de vuurwerkverkoop te leven. Nu kom ik de 31e pas thuis dus heb ik echt geen tijd meer om alles te gaan voorbereiden.

De spanningen beginnen nu toch echt wel te komen hoor! Het weer wat er wat beter uit ziet en nog een paar uurtjes en dan mogen we de bestellingen gaan halen!

Gisteren kon ik niet slapen... Bedacht me op 2 uur 's nachts pas dat het kwam van de spanningen. Kan niet wachten :/

nou ik kan alleen een paar maanden niet slapen dus 2 uur s`nachts slapen en dan om vijf uur s'morgens wakker is een gewoonte geworden maar nu heb ik nog minder slaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan