Spanje: Mascletà

Wat mij nu toch wel heel erg opvalt is dat er zo ontzettend veel van die hele grote gigagigavlinders worden gebruikt. Ik dacht dat die niet meer bestonden.

gigavlinders/

dr worden daar verschillende soorten verkocht, maar de grote van een giga heb ik daar niet gezien (buiten dan degeen aan de lijnen hangend)

en dan nog heeft dit niets te maken met hetgeen wat er ooit in bels te koop is geweest( en hierheen geimporteerd is) als er een gek is die het wil laten maken en hierheen haalt zou t er gewoon kunnen zijn

MASCLETÀ DE MISLATA 1991- CLAVARIA DE LOS ANGELES- PIROTECNIA CABALLER DE GODELLA
by AMIGOS DE LA PIROTECNIA

geweldige film dit weer Fred, een hele straat vol met salutes, hoe verzin je het.

Geweldig he Rick, waar daar in Spanje allemaal niet mogelijk is en ook als heel normaal wordt ervaren. Geen gezeur maar gewoon genieten met zijn allen.
Zo,n ongelooflijke contrast met bijvoorbeeld Nederland.
Inderdaad topfilm deze mascleta
:bye:

MASCLETA FIESTAS PATRONALES DE MISLATA 1984- PIROTECNIA GORI - MISLATA. CLAVARIA DEL CRISTO.

Mascletá GUANYADORA en el concurs de mascletaes de les festes de sant Pascual 2010 real·litzada per la Pirotècnia Martí.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

MASCLETÀ FIESTAS DE MISLATA 1992- CLAVARIA DE LOS ANGELES- PIROTECNIA CABALLER-

Back
Bovenaan