Spanischcracker's oud en nieuw belevenissen 2014/2015

De 100.000's van chooet waren vorig jaar niet zo goed. De gok toch gewaagd en het bleken nu echt top matten te zijn. Eindbom is nog steeds niet super maar de mat zelf wel!!

Haha klopt!! Is me zeker goed bevallen. Dit jaar voor het eerst ook hulp gekregen van de buren die genoten hadden. Dan gaat het allemaal ineens een stuk makkelijker. 5 man met bezems en gelijk de fik erin.

De Hydra's zijn mooie cakes met heerlijke burst. Soms is de burst zo hard dat de boeketten gewoon kapot klappen. Dit is volgens mij de C

Edit: Wat is dit nou weer voor gekkigheid. Youtube heeft zelf het filmpje 180 graden gedraaid.. In mediaplayer op de computer is die gewoon normaal...

Heb de afgelopen jaren enkele kartonnen shells weg geschoten. Lidu en Xplode, allemaal 3 inch. Had er nog zo'n 30 liggen van vorig jaar en die zijn dit jaar de lucht in gegaan.

Had zelf al besloten dat er geen harde knallers zoals cobra's meer in komen. Blokken hoeft van mij ook niet meer. En na deze jaarwisseling weet ik ook 100% zeker dat ik geen shells meer ga schieten. Het is prachtig spul maar ik vind het risico dat het met zich mee brengt te groot.

Woon zelf aan een redelijk doorgaande weg met geen enkel veldje of pleintje in de buurt waar je rustig kunt schieten. Nou is het een brede straat met aardig wat ruimte dus qua veiligheid was het wel te doen.

Alleen patrouilleert de politie bij ons alleen maar op de doorgaande wegen tijdens oud en nieuw. Dit jaar ook weer rond een uurtje of 11 's avonds pas de eerste shells geschoten. 1 salute en 2 sier shells 1 voor 1 de lucht in. De daarop volgende 10 minuten zijn er 5 verschillende burger auto's voorbij gekomen met agenten erin. Rekje gelijk naar binnen gebracht en vlak na 12en de overgebleven shells per 5 de lucht in gejaagd.

Dit was het allerlaatste salvo(black cobra 120 van de buurman knalt er lekker doorheen)

Hier kan je mooi meten hoe de Cruel traction oogt tegenover de 3'' shells. Bedankt voor je filmpje!

Klopt dat is zeker waar. Hoop dat de cruel traction/black cobra volgend jaar net zo goed is!!!!

Hier een knalpijltje. Niet zo hard als de zink 901 maar zeker niet verkeerd. Heb 4 jaar geleden denk een karton gekocht en sindsdien elk jaar een flinke lading de lucht in geknald. Dit was de laatste.

Vorig jaar ging mijn showtje best soepel op 2 kanalen na die niet af gingen. Elk jaar wil je jezelf natuurlijk overtreffen en dat was ik uiteraard ook dit jaar weer van plan. Eigenlijk het hele jaar al bezig geweest met de show uitdenken. mooi plan uit voort gekomen met meerdere thema's en een grootse finale.

Eigenlijk liep alles van een leien dakje tot ik een dag voor kerst te horen kreeg dat een hele lading producten niet geleverd gingen worden. Omdat ik de producten allemaal had gekocht voor het effect was het lastig zo snel nog goeie vervangers te vinden binnen het assortiment van de winkel. Crossette's, blink en goud waren vooral lastig. Uiteindelijk wel redelijke vervangers gehad maar natuurlijk waren ze niet zoals ik had gewild.

Na 3 dagen lang doorlonten en ontstekers bevestigen was het dan eindelijk zover. Rond 00:40 begonnen met alles klaarzetten en aansluiten op de schietkisten. Dit alles duurde ongeveer 20 minuten. Schietkistjes gecontroleerd en gaannnnnn!!!!

Nou nou nou wat een drama zeg. Vooral aan het begin vielen de effecten van de vervangers gewoon tegen en er weigerden 3 kanalen. Verder liep het wel redelijk soepel alleen ging aan het eind een salvo van 10x Junior jack 2012 niet af..

Hier dan toch maar het filmpje(vanaf minuut 2 loopt het pas lekker):

erg vervelend dat alles niet gegaan is volgens je plan .
maar laten we eerlijk wezen het is toch niet allemaal fout gegaan toch !?
de finale lijkt mij goed gelukt .

erg vervelend dat alles niet gegaan is volgens je plan .
maar laten we eerlijk wezen het is toch niet allemaal fout gegaan toch !?
de finale lijkt mij goed gelukt .

De mensen in de straat vonden het ook helemaal super en weer beter als voorgaande jaren. Hadden zelfs het idee om een fonds op te zetten voor mijn show haha.

Maar als je zelf wat in gedachte hebt en het is niet zoals je wilt is het moeilijk om tevreden te zijn. Terwijl het inderdaad niet zo super erg is allemaal natuurlijk.

ziet er goed uit maar wel jammer k.. dat je niet gekregen heb wat je wilde wat je hele jaar in je kop hebt

welke cake schiet je op 2,45 min als ik vragen mag

Back
Bovenaan