Space Temple

Marchel bedankt dat je mij deze als vervanger hebt gegeven. De manier,en het tempo waarop de tails worden gelanceerd,is (in de woorden van een buurt bewoner),bruut. En ben het er helemaal mee eens,ook de 3 salvo,s van grotere effecten,erg lekker.

Deze cake heb ik gebruikt als opening voor mijn pallet project.
Daar leende deze cake zich prima voor!

Wel heb ik een opmerking na royal toe.
De boeketten van deze cake kwamen voor heen na een rust moment van ca,2 sec.
Het afgelopen jaar schoten de boeketten tegelijk met de tails er uit.(dus veel te vlug).
Is dit bewust verandert of had ik peg en een productie fout>

Deze cake heb ik gebruikt als opening voor mijn pallet project.
Daar leende deze cake zich prima voor!

Wel heb ik een opmerking na royal toe.
De boeketten van deze cake kwamen voor heen na een rust moment van ca,2 sec.
Het afgelopen jaar schoten de boeketten tegelijk met de tails er uit.(dus veel te vlug).
Is dit bewust verandert of had ik peg en een productie fout>

Mogelijk een productie fout :wink: ze horen normaal zoals je zegt ca, 2sec na de tails af te gaan.

straat filmpje van deze 2x ( was eerst de bedoeling dat ze tegelijk gingen ,maar 1 ging er niet aan , dus toch maar 2x appart geschoten :) )

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tsja wat moet ik hier nog over zeggen:

fireflower: profblok waardig
silver willow: profblok waardig
space temple: profblok waardig
magic tree: profblok waardig

En dan natuurlijk niet de meest bizarre problokken, maar ze doen voor een wat kleiner profblok zoals alpeco die 5 jaar geleden nog had écht niet onder.

Wat een mooie cake zeg! Per 2 in een karton ook zie ik, is dan wel de moeite om aan te schaffen denk ik!
Vond de demofilmpjes al mooi, maar het straatfilmpje van gunner1001 heeft me overtuigd.

Back
Bovenaan