Space Combat

Artikelnummer: 3272
Artikelnaam: Space Combat
Aantal Pijlen: 4 Stuks
Effectomschrijving: silver Kamuro & red en orange & green
Richtprijs: €10,- per stuk €37,50 per 4
Stijghoogte: +- 60m
Verpakkingseenheid: 12/4
Afmetingen: 960mm x 45mm
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand filmpje/ervaring met dit product?
Is onder meer toch het duurste product in verhouding van Master Blaster, ben er toch benieuwd naar.. elke keer de verleiding er 1 te kopen, maar toch maar niet..

Iemand wel gedaan?

Iemand filmpje/ervaring met dit product?
Is onder meer toch het duurste product in verhouding van Master Blaster, ben er toch benieuwd naar.. elke keer de verleiding er 1 te kopen, maar toch maar niet..

Iemand wel gedaan?

ik had dit jaar zoo een pak gekocht . er zijn er 3 van de 4 niet afgegaan .:cry: maar degene die WEL was afgegaan wa heel spectaculair

ik had dit jaar zoo een pak gekocht . er zijn er 3 van de 4 niet afgegaan .:cry: maar degene die WEL was afgegaan wa heel spectaculair

Zo dan, dus jij koopt voor 37,50 pijlen en dan werkt er slechts 1 pijl?? Word je gewoon genaaid voor 28,-, wat heb je daarmee gedaan?

Ben overigens ook benieuwd of meer mensen hier last van hadden...

Zo dan, dus jij koopt voor 37,50 pijlen en dan werkt er slechts 1 pijl?? Word je gewoon genaaid voor 28,-, wat heb je daarmee gedaan?

Ben overigens ook benieuwd of meer mensen hier last van hadden...

ik had die 3 pijlen meegenomen naar de handelaar . ik kreeg 25 procent karting op mijn volgende artikel . daar heb ik illusion (van de titanium coll. gekocht):D

ze gaan knetterend en met VEEL kracht naar omhoog (heel hoog) , hij knalt HARD uiteen in een mooi groot boeket , en uit dat boeket komen er nog een 4 kleine boeketjes
:)

Dus er is eerst een groot boeket, waaruit nog 4 boeketjes bursten?! Word érg benieuwd, kan geen filmpje vinden helaas. Meer mensen ervaring hiermee?

ik niet maar het lijken me wel geweldige pijlen. waaarschlijk betere pijlend dan bijvoorbeeld clifornia dreaming van lesli

Weet iemand of dit artikel het afgelopen jaar nog is verkocht? Het artikel staat namelijk niet meer op de Beko-site.

Back
Bovenaan