Space Bullets

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW969
Artikelnaam: Space Bullets
Aantal Schoten: n.v.t.
Netto Kruitgewicht: 3,5 gram
Effectomschrijving: 6 stuks in een doos. Echt iets bijzonders, de vonken vliegen er van af! Deze 6 ufo's vliegen in een keer door naar de maan
Verpakkingseenheid: 80/6
Richtprijs: € 3.65

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een supergoede ontwikkeling.....
Kan dit volgens de Nederlandse wetgeving? Kan me iets herinneren van een notitie in het vuurwerkbesluit omtrent zichzelf voortdrijvend vuurwerk anders dan vuurpijlen....... verboden.

Groet,

Deze valt onder draai vuurwerk net als de wondertol.
Gekeurd door TNO :)
GR Wim
Rubro Nederland

Hier ga ik wel 'n pakje van kopen dit jaar vermoedt ik! :D
Ziet d'r leuk uit, en het zal ook vast wel een goed product zijn zoals ik van RUBRO gewend ben.

Oeps, te laat... de 2de deed het gelukkig wel. Probeer er zo anders nog wel een. Ging met een luid zoemend geluid kaarsrecht de lucht in met een groen lichtspoor! Viel ook bijna loodrecht weer naar beneden in de sneeuw en door de hitte van dat ding zakte die er mooi doorheen en liet een mooie tunnel achter :D

ik had ook 5 van de 6 weigeraars! lijkt er dus op dat meer mensen dit hadden.
die ene die het wel deed was erg leuk maar 1 werkende voor 3.65 vind ik toch wel te gek! haha!

Laatst bewerkt:
Vond deze dingen wel leuk, bij mij deden ze het allemaal. Was alleen wel even oppassen als deze dingen weer naar beneden vallen aangezien ze aardig zwaar wegen, leken net stenen die naar beneden vielen.

Haha, wat een herkenbare reacties hier allemaal, bij mij deed de helft het dus ook niet. Terwijl de lont wel helemaal was opgebrand. Als ze het dan deden waren het leuke dingen, maar het was oppassen geblazen als ze naar beneden vielen!

Vriend van me had ze, daar deed wel zowat elke het. Op zich geinige dingetjes, zal ze zelf alleen nooit kopen.

Back
Bovenaan