Gerwin VWC lid 28 sep 2007 #1 Artikelnummer: 303t Artikelnaam: Space Ace Aantal Vuurpijlen: 8 Richtprijs: €Onbekent,- Verpakkingseenheid: 10/1 Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding. Laatst bewerkt: 28 sep 2007
Artikelnummer: 303t Artikelnaam: Space Ace Aantal Vuurpijlen: 8 Richtprijs: €Onbekent,- Verpakkingseenheid: 10/1 Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
K kruitsnuiver VWC lid 1 okt 2007 #3 vuurwerkpro zei: iemand die hier wat meer over weet ? Klik om te vergroten... 4x40 gram pijlen 4x30 gram pijlen
vuurwerkpro zei: iemand die hier wat meer over weet ? Klik om te vergroten... 4x40 gram pijlen 4x30 gram pijlen
Mattenfreak Administrator Forumleiding 13 okt 2007 #5 vuurwerkpro zei: niemand die mijn de prijs kan vertellen ? Klik om te vergroten... Prijs is voor dit jaar nog niet bekend nee, anders had het wel in de beginpost gestaan.
vuurwerkpro zei: niemand die mijn de prijs kan vertellen ? Klik om te vergroten... Prijs is voor dit jaar nog niet bekend nee, anders had het wel in de beginpost gestaan.
teun48 VWC lid 3 jun 2008 #6 En een filmpje kan ik nergens vind wat jammer . Het zijn wel grote pijlen nu nog maar hopen dat de 40 gram tot zijn recht komt .
En een filmpje kan ik nergens vind wat jammer . Het zijn wel grote pijlen nu nog maar hopen dat de 40 gram tot zijn recht komt .
Vuurwerkbieb VWC lid 26 okt 2008 #7 filmpje (onderaan pagina) http://star-fire.nl/productinfo/?id=156