Spaans consu spul

Geen shellkitjes gezien dit jaar. Hoorde overal (freaks en de bekende winkels) dat ook in spanje regelgeving is verscherpt en ze dus zijn verboden sinds dit jaar. Die todo dulce winkel is trouwens wel echt spot goedkoop ivm allen winkels in het centrum. Zeker een aanrader. gewoon 1x heen gaan en flink inslaan

Er waren nog wel her en der een minimale hoeveelheid kitjes te vinden, maar de kwaliteit was niet je van het.

ik vond het wel vaag dat er bijna geen kitjes verkocht werden terwijl de borrachos en trueno rockets gewoon te krijgen waren

Leuk cakeje die Stroms, zeker voor dat geld (€25,- bij El Fallero).

2i1ihyc.jpg

23i6zdg.jpg

142rp04.jpg

4kwq3t.jpg

euhddw.jpg

Jwtjuh :bye:

Is inderdaad een geweldig mooi bakkie.
Hebben wij er ook al redelijk veel van gestookt in Valencia.

Net een pakje trueno XXL weg gestookt, wat een ondingen zeg, knallen voor geen meter.

Om hier nog op terug te komen:

Ik had er eentje waar het touwtje wat los van zat en kon het niet laten om hem open te maken.

rgoin2rTjQskMnX3Nb357s80bSk9vJm7sx5kz-TdX5O5PTgOZd1KNJZS2_2Z3bljq8MnwVI7s4W7CQYNNTgxkXWgJAv4l0G2QiiKpg0cIQ7Y3T8_SeFfU4hf-n0Wga09TiuohyMTqR8JEV3MSG-4Blbd3QuLLaz418S7eyQ2b5jmbhJH-pP2RIIh9sAPNqWJtt0IvBzhyvC0CKp4yu3Np-uP3Q16AaGCZX3WlUjUxdwSh7-R-iPDvk5ZWjNkQ5bJw9cgrsYdE6C-AQ_ULmbEccSqSuK3i-rbTWZTypAbyUGiG6mSoJ80paYsAho_i5reXWbQJImuVIsUHEwQlpc9VL9OfmXGPLJLC6KH10pKDb4VtL6CMhshdaDTczdO6frwIkcy_Dns5BUpUfQ-55Z6fcRGHEzyQOjIcI0jxNugnVZ9Z1Zx-xR1JbVazIsCic61VXMVHizy27r3IhBqqsRI2YppJuGoSv87x9rKDOsOIBM_YmUjLad2tzP_Ju2xonoWF2rT03k7HSumX1h0DrZ0p09Mlyqfb130dHFz1i6P_Moi53gOKj3M5n1xg8Hc24Dkrbkl=w1287-h965-no

Blijkt dit kleine ding erin te zitten :bonk:
2gram kruit, ik geloof er niks van!

Beetje laat, maar ach..

Winder Tronador rockets zijn erg goed! Zeer goede ervaringen mee en niet te duur!

En er waren ook nieuwe Trueno rockets met een zwart/rode verpakking die ik niet online kan vinden.

Deze hadden een zilveren tail en ti-salute boeket, erg goed ook!

Ik ben een groot liefhebber van zware fluit producten. Pijlen, fonteinen, cakes....you name it. Tijdens mijn laatste trip naar Spanje heb ik doelbewust gezocht naar producten met fluit, maar dat viel nog niet mee. Ik vond uiteindelijk Rapaport vuurpijlen met krijs, maar ik heb geen idee of die ook met Fallas te koop zijn.
Heeft iemand tips voor leuke producten met fluit?

Back
Bovenaan