Sound Machine

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2012
Artikelnaam: Soundmachine
Netto Kruitgewicht: 375 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Crackling mines to crackling stars with color coconut
Richtprijs 2012: € 22,95

Productfilm Demo 2012.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
wederom een erg leuke cake van bonfire zeg....
Bonfire blijft me dit jaar toch wel een btje verassen!
Op de positieve manier! :D

ik vind het wel weer een tipische bon bak:D posetief dus!
alleen ik vind de crackeling een beetje suf(ben niet zon crackling fan)
maar de mines zijn wel erg supper!
dus is dit tog wel een bak om over na te denken!

dit is egt een heel erg mooi producten leuke mine onder een mooi kleurrijk boeket. ik vind die prijs egt geweldig voor wat je krijgt.

iemand ervaring mee gehad afgelopen O&N?
had deze toch maar niet gekocht omdat ik bang was dat de andere bonfire potten die ik had er te veel op zouden lijken. als hij goed is bevallen neem ik hem de volgende keer wel!

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of mensen deze nog in de straat hebben gezien en wat hun ervaringen waren?

Ik vond de crackling nou niet super agressief. Ik heb hem niet eerder gezien, dus echt vergelijken is voor mij lastig. Voor het geld (€19,95) zeker geen verkeerde cake hoor. Je hoort non-stop lekkere crackling. Ik had gehoopt op ietsje hardere crackling, maar ach. Een lekkere knal, en een mooi goud boeket. Allemaal niet super spectaculair, maar een prima prijs/kwaliteit verhouding :)

net gezien op een demo en vind dit toch echt een van de wat mindere potten van bon. opzich best mooi maar als je vergelijkt met andere potten van hun zijn deze boeketten erg klein. het is verder wel een mooi blokje als je van crackling houdt.

hier ook nog mijn filmpje van de Sound Machine. geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst.

2 stuks Sound Machine:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor mij èèn van de verrassingen van dit jaar. Leuke crackling mines en goede burstknal. Vondt hem zelf beter dan de Wodka Blue.
_________
Lucca

Back
Bovenaan