Sound & Light Vianden 2007 viel tegen!

solar00

VWC lid
Hallo allemaal,

Na de spetterende show van 2006 als fanatieke vuurwerkjagers in 2007 weer terug gegaan naar Vianden met vrienden.

Voor ons zeker meer dan de moeite waard 400km te reizen om het spektakel weer mee te maken.

Het viel ons echt zwaar tegen.
Onze teleurstelling hebben wij uitgesproken in het hotel, men wist te vertellen dat vorig jaar zowel Pyrolux als Foyer het gepersenteerd hebben.
Dit jaar alleen Foyer. Iemand anders in de organisatie, minder sponsors en dus minder geld?!

Jammer, jammer wij hadden dit event op ons lijstje staan elk jaar te bezoeken en deze te nomineren op Europees nivo.

Maar hopen dat er volgend jaar meer sponsors zijn en Pyrolux weer mee knalt!!
We hebben het er niet meer voor over om hiervoor zo ver te reizen.
Voortaan eerst de aankondiging goed beoordelen.
Zijn er hier mensen die ook beide jaren hebben gezien?
Laat je mening hier achter....

Een nieuwe topic heb ik geopend om wat meningen uit te wisselen over de kwaliteit tov vorig jaar.

Dus graag hier jullie bevindingen.

Solar, ik vind het jammer voor je dat je zo teleurgesteld bent.
Is inderdaad niet leuk, vooral als je zo,n verre trip hebt gemaakt.
Ik heb de show niet gezien.
Maar onze Red Baron en Black Baron zijn bij deze show geweest en hebben de show op film en foto vastgelegd.
Die zullen eerdaags wel on line komen. (beide heren zijn nu in Knokke)
Aan de hand van het beeldmateriaal zal ik mijn commentaar geven.

:bye:

Hallo Moontan,

Fijn dat je reageerd. :)
Een vuurwerkshow is erg lastig via (video) opname te beoordelen.
Het 2006 spectakel hebben wij ook op film gezien van goede beeldkwaliteit maar haalt het bij lange na niet als je het zelf life mee maakt.

De boeketten waren in 2006 vet, grandioos, adembenemend en duurde erg lang..
De opbouw was technisch gezien veel beter en er waren vele malen meer shells afgevuurd. In 2007 meer laser effecten zonder vuurwerk, dus te lange pauzes waardoor geen opbouw mogelijk was.
Hierdoor was er overigens wel minder rookvorming. rondom het kasteel.
Ik ben dan ook super benieuwd naar de bevindingen van Red Baron en Black Baron. Anders wordt het Knokke..... :yes:

De duur van het reizen was natuurlijk niet het enige, ook brandstofkosten, twee overnachtingen en het eten zit hieraan vast.

Hey Solar,
Het was inderdaad toen wij daar aankwamen ook wel een teleurstelling dat het niet zo zou zijn als vorig jaar (waar ik zelf overigens niet bij was)
Toch vond ik het geheel echt niet slecht. Wij hebben er een leuk dagje uit aan gehad en heb ook geen spijt erheen te zijn gegaan.
Mooie foto's kunnen maken van de toch wel mooie bommen!
Al met al de locatie was toch wel perfect

En tja,, je weet dat een show wel es tegen kan vallen, hoe lang je er ook voor heb moeten reizen en hoeveel geld je er ook hebt ingestoken.
Nu is het niet dat ik je reactie niet kan indenken , maar het is toch altijd een risico dat je loopt.

Groetjes
Sabrina

Solar, ik vind het jammer voor je dat je zo teleurgesteld bent.
Is inderdaad niet leuk, vooral als je zo,n verre trip hebt gemaakt.
Ik heb de show niet gezien.
Maar onze Red Baron en Black Baron zijn bij deze show geweest en hebben de show op film en foto vastgelegd.
Die zullen eerdaags wel on line komen. (beide heren zijn nu in Knokke)
Aan de hand van het beeldmateriaal zal ik mijn commentaar geven.

:bye:

Ik denk niet dat ik er veel moeite in ga steken Moontan. Het viel echt zwaar tegen. Vooraf heb ik zelf een heel research gehouden om deze show nog beter dan vorigjaar in beeld te brengen kwa lokatie.

Het was, op de produkten na een relaitef saaie show. Zeker als je het naast de editie van 2005 & 2006 zet. hopende is het volgend jaar beter. Maarja als ik dan van een aantal luxemburgers heb gehoord at er benden in het dal toch wel wat boe geroep en wat gefluit was omdat het zo tegenviel moeten ze volgend jaar toch wel echt met wat beters komen.. driekwartier staan te kijken na een show die echt tegenviel ten opzichte van de jaren ervoor dat is echt een telleurstelling.

Ik denk niet dat ik er veel moeite in ga steken Moontan. Het viel echt zwaar tegen. Vooraf heb ik zelf een heel research gehouden om deze show nog beter dan vorigjaar in beeld te brengen kwa lokatie.

Het was, op de produkten na een relaitef saaie show. Zeker als je het naast de editie van 2005 & 2006 zet. hopende is het volgend jaar beter. Maarja als ik dan van een aantal luxemburgers heb gehoord at er benden in het dal toch wel wat boe geroep en wat gefluit was omdat het zo tegenviel moeten ze volgend jaar toch wel echt met wat beters komen.. driekwartier staan te kijken na een show die echt tegenviel ten opzichte van de jaren ervoor dat is echt een telleurstelling.

Begrijpelijk Red Baron,
Solar en Rocketgirl hadden jouw verhaal al eerder bevestigd.
Jammer van je dag en van je moeite.
Gelukkig had je dagen later meer succes met de shows van Gothenburg en DBK

Het zit in het leven niet altijd mee. :p

ik moet zelf zeggen dat ik de show eigenlijk wel heel mooi vond...
maar ik wil graag nog wel een filmpje van naderhand zien...

ik vond het zelfs mooier als vorig jaar ;) en dat meen ik

Back
Bovenaan