Sonar Flare [Vuurpijl Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding

Artikelnummer: MFR4
Artikelnaam: Sonar Flare
Aantal Vuurpijlen: 17
Effectomschrijving: 17 assortie pijlen in een doos.
Richtprijs: € 22,50

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze pijlen heb ik afgelopen jaar ook gehad.
Moet zeggen dat ik er niet veel van verwachtte,maar dat het zekers meeviel.
Vond het een zeer leuk pakket voor dat geld.
Denk dat deze er dit jaar ook weer in de collectie komt.
Helaas heb ik geen filmpje voor je,maar elke pijl is gefilmt door iemand,moet vast nog ergens op het net staan.
Ffies zoeken dus.

Weet iemand of deze pijlen ook allemaal verschillende effecten hebben...???
Op de foto afgaande zou je zeggen dat je maar 4 verschillende soorten pijlen hebt.

Inderdaad. De film van dit product is hier te vinden. Met dank aan Joey op AVP voor het plaatsen van de link.

Nog wat leuke feiten over dit pakket:

De kleinste kop is 13.5 centimeter, gevolgd door een kop van 9 centimeter en een stijgmotor van 8 centimeter, maakt 17 centimeter. Daarna komen de pijlen met een kopgrootte van 10,5 centimeter en een stijgmotor van 8,5 centimeter, maakt een totaal van 19 centimeter. De grootste pijlen bestaan uit een kop van 12 centimeter en een stijgmotor van 11 centimeter, maakt een totaal van 23 centimeter. De stok van deze laatste ongveveer 80 centimeter.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze pijlen al 3 jaar achter elkaar en ze zijn echt mooi vooral de grote en de kleinen hebben een prachtig groot effect en hij schiet echt heel hard en snel omhoog met veel kracht erachter ,maar het effect word er niet kleiner op. Ik vind het zeker een aanrader !

:bye:

PS. Kijk uit voor de doppen die gaan snel kappot.

Al jaren een hardloper onder de pijlenpakketten, maar helaas zijn ze niet meer door ons in te kopen.:sad: Schuurmans heeft ze uit de collectie gehaald.
De restanten +/- 40 pakketten alleen via onze webwinkel te koop voor de oude 2007 prijs 24.95 OP=OP

Laatst bewerkt:
nou dan koop je de royal flush pakketten in.
zijn exact hetzelfde alleen ander labeltje en ander prijsje.:D

magnificent collection ligt er helemaal uit en is vervangen voor de kaboom.
er word toch niet werkelijk gedacht dat schuurmans steeds de inhoud van zijn pakketten veranderd?? nee hoor alleen het labeltje is anders.:)

nou dan koop je de royal flush pakketten in.
zijn exact hetzelfde alleen ander labeltje en ander prijsje.:D

magnificent collection ligt er helemaal uit en is vervangen voor de kaboom.
er word toch niet werkelijk gedacht dat schuurmans steeds de inhoud van zijn pakketten veranderd?? nee hoor alleen het labeltje is anders.:)

waarom ligt de magnificent colection eruit
verkocht dat soms niet ?

Vorig jaar ook gehad. Eerste pijlen paket, dat ik heb gehad. Nou ik was zeer tevreé! vooral voor dit geld :p

het verkocht wel het verkocht heel goed zelfs. alleen diamond veranderd om de 2 a 3 jaar van etiketten met hun submerk.
zo is de american dream collection vervangen voor de magnificent en de magnificent word weer vervangen door de kaboom.

dat betekent NIET dat er dit jaar en volgend jaar geen artikelen verkocht zullen worden die de naam magnificent collection dragen, het kan zijn dat er nog oudere voorraden zijn, maar die worden vaak goedkoper aangeboden of als gratis artikel extra bijgeleverd. dit kan per dealer verschillen.

zo had ik vorig jaar nog 2 oudere ronde paarse colourfull willows van diamond gekregen bij mijn bestelling. en kreeg ik een oude skycrossing als 3e cake erbij.:)

Back
Bovenaan