Something Different

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6611
Artikelnaam: Something Different
Bruto Gewicht: 11800 gram
Netto kruitgewicht: 1720 gram
Aantal schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: Deze compound zet opnieuw de standaard! 200 super waaier schoten met pure pracht zonder de salutes. Net even iets anders... een ware symfonie van licht!
Tijdsduur: 60 sec.
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: € 99,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6611-Something-Different-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inderdaad een hele mooie. Wat mij ook aanspreekt is de spreiding en dat er rijen van 10 worden geschoten. Zal hem zelf niet zo snel kopen dit valt toch beetje weg als het hard waait en er veel word afgestoken, wel perfect voor op een stille zomeravond ;-)

Heel mooi blokje voor in de vooravond! Er hoeft niet altijd een burst in te zitten, dit is ook gewoon prachtig. Even kijken of ie voor een leuk prijsje te scoren valt.

Zelfs me vrouwtje zegt het volgende DIE WIL IK dus ja dit jaar in me ljstje erbij

Ik denk dat dit inderdaad bij uitstek een bak is die door de vrouwen heel erg gewaardeerd wordt. Die houden van hummertjes, visjes etc. meestal niet van die allejezus harde klappen. Dus die reactie van je vrouwtje verrast me helemaal niet.

Ik denk dat dit inderdaad bij uitstek een bak is die door de vrouwen heel erg gewaardeerd wordt. Die houden van hummertjes, visjes etc. meestal niet van die allejezus harde klappen. Dus die reactie van je vrouwtje verrast me helemaal niet.

Vraag me welaf of ik deze dan kan ophalen in de buurt van het gooi
En idd ik doe het voor haar want dit is de rambak voor de vrouwen

Hmm nou snap ik opeens dat het visjes effect door sommigen het sperma effect wordt genoemd....

Geweldige bak naar mijn mening. Heb deze helemaal gemist tot nu. Mooi begin van een show, zouden jullie de Sunbeam 1 ervoor of erna zetten?

Back
Bovenaan