Solar Storm [Spectacle Show-100]

Heerlijk box, blij dat ik hem gekocht heb!! Ben sowieso te spreken over het meeste vuurwerk van Evolution. Vorig jaar had ik al wat in mij collectie, en dat is dit jaar nog meer geworden!!

Nou als van de 1ste cake een cakebox (6 cakes) gemaakt zou kunnen worden zou ik die zeker kopen, wat een geweldig mooie cake is dat zeg. De andere natuurlijk ook maar de 1ste springt er toch wel bovenuit.

Die lijkt er goed op qua kleuren maar mist blinkers en is veel sneller, van mij mag het wel wat langzamer, lekker lang genieten van elk schot:p

Nou als van de 1ste cake een cakebox (6 cakes) gemaakt zou kunnen worden zou ik die zeker kopen, wat een geweldig mooie cake is dat zeg. De andere natuurlijk ook maar de 1ste springt er toch wel bovenuit.

Heb hier al een ideetje voor:angel:

Gr
Evolution Fireworks

Ben benieuwd!!!

Ben zo gecharmeerd van de Evo producten dat ik toch maar de Spectacle show 150 heb gekocht. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het volgend jaar alleen maar Evolution dus als je dan een box zoals die eerste cake kan maken ben ik zeker verkocht! Waarom de 150... Ik houd wel van 1 voor 1 schoten, lekker langzaam en genieten van elk schot. De Spectacle 100 is ook erg geweldig alleen voor mij iets te snel haha.

Ben benieuwd!!!

Ben zo gecharmeerd van de Evo producten dat ik toch maar de Spectacle show 150 heb gekocht. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het volgend jaar alleen maar Evolution dus als je dan een box zoals die eerste cake kan maken ben ik zeker verkocht! Waarom de 150... Ik houd wel van 1 voor 1 schoten, lekker langzaam en genieten van elk schot. De Spectacle 100 is ook erg geweldig alleen voor mij iets te snel haha.

Ik denk dat je de Spectacle 120 bedoeld.:p
Een 150sh hebben we in deze serie nog niet.

Gr
Evolution Fireworks

Heb hier al een ideetje voor:angel:

Gr
Evolution Fireworks

Het lijkt mij ook een mooie toevoeging om met dat goud gewoon een losse cake in het assortiment te doen ala Yellow River, alleen dan met een eigen draai eraan natuurlijk. Die past mooi tussen de cakes zoals de Golden Willows en andere toppers in het assortiment! Gewoon een maximaal gevulde cake met een mine en dan 25 shots. Lekker rustig schieten!

Gewoon uit nieuwschierigheid, er bereikte mij net een nieuwtje die ik niet direct verwachte ...is deze afgekeurd? En mag dus niet uitgeleverd worden?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan