Soesterberg 31 Maart 2013

R@lph

VWC lid
Waar: Soesterberg
Adres: Kampweg/Banningstraat
Wat: Onbekend
Tijd: 21:30
Wie: Onbekend
Waarom: Onbekend

Mijn vervoer blijkt andere afspraken te hebben vandaag dus we gaan het helaas niet redden.

Volgende keer beter.

Laatst bewerkt:
Okee, wordt nog best wel druk dan met vwc´ers:)
Zal deze show vanavond met me nieuwe telefoon filmen ipv met me standaard cam.
Kijken of de cam van de telefoon (Sony experia z) een beetje goed is:)
Ik sta met me zoontje en waarschijnlijk wat andere kids weer op het heuveltje aan de rand van het grasveld.
Tot vanavond.

Okee, wordt nog best wel druk dan met vwc´ers:)
Zal deze show vanavond met me nieuwe telefoon filmen ipv met me standaard cam.
Kijken of de cam van de telefoon (Sony experia z) een beetje goed is:)
Ik sta met me zoontje en waarschijnlijk wat andere kids weer op het heuveltje aan de rand van het grasveld.
Tot vanavond.

veel plezier mannen.

Volgens mij kunnen de mannen van katan geen klok kijken. Kwart over 9 aangekomen in Soesterberg zie je al vanaf de lucht in gaan. Echt ongelooflijk dit! En ook al afgelopen nu...

Beste heren,

De planning was om 21.30 te starten met het vuurwerk, echter liep het even anders.
Om +/- 20.55 vloog de stroom eraf op de kermis waardoor het één donker geheel werd en er bezoekers wegliepen.
Na een 10 minuten proberen kwam de organisatie onze kant op om te vragen/zeggen dat het eerder kon/moest.
Dit omdat er veel bezoekers weg liepen vanwege de stroomproblemen en om verdere problemen onder de bezoekers te voorkomen.
Wij hebben toen nog gerekt door vooraf een potje te ontbranden zodat iedereen die onderweg was een pasje harder kon lopen. Vervelend, snap ik, maar wij kunnen er niks aan doen dit is ons opgedragen door de organisatie.

Groeten
Mike katan vuurwerk

Kan niet ontkennen dat het erg donker was op de kermis idd :p dan neem ik mijn eerdere post terug :)

De organisatie blijft altijd de beslisser in deze, dus mijn excuses aan de heren van Katan Vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan