Soest 8 Mei 2013

R@lph

VWC lid
Waar: Soest
Adres: Soesterengweg
Wat: Consumenten vuurwerk
Tijd: 22:15
Wie: Onbekend
Waarom: Kermis vuurwerk

Ook hier ga ik een kijkje nemen denk.
Ziet er wel leuk uit en het is de wereld niet uit.

Count me in!

Ik kom vanavond ook wel even kijken :)
Volgens de site van de kermis begint het vuurwerk misschien al om 10 uur. Dus zorg dat je er dan al bent en niet pas om 22:15.

Fijn toch dat er soms shows op loopafstand zijn.
En dan zijn ze ook nog eens goed.
Zoals deze keer weer.

Het was 21:15 uur toen er nog een flinke regenbui viel.
Buienrader gaf toch wel goede hoop dus Ruben en ik stonden om 21:30 uur aan het veld.

Veld was al afgezet en de bus van Katan stond aan de rand.

Iets later arriveerde MichelWRX met partner, stukje rijden voor hem, maar leuk om hem ontmoet te hebben.
Even bijgepraat tot de bus van Katan naar het midden van het veld reed om de cakes uit te laden.
Me statief en cam gaan halen.

Plek gekozen om te staan, toen Darksoul ook aan kwam en al snel daarna Steef-Kaboom en vader.

En zo stonden we met het hele groepje te wachten.

Katan schoot eerst 3 cakes los om het publiek te lokken, dat ging behoorlijk snel.
Om vervolgens de fakkels aan te steken en te beginnen met de show.

Mooie show weer, complimenten naar Katan!!!
Komen steeds mooiere produkten bij, vanavond ook weer een aantal cakes gezien die ik zeker wil hebben dit jaar.

Kleuren van Katan worden steeds helderder, effecten mooier, blijven langer hangen, ja, echt weer genoten van deze show.

En de finale was lekker zeg.
Harde salvo cakes.
Waarvan de laatste paar verassend hard dreunde:)

Ik heb me zoontje mijn xperia z gegeven om de show vanuit zijn positie te filmen, die zal ik ook nog posten...
Doet die toch best goed, zo vader, zo zoon:)

Hierbij vast mijn film...

En hier het filmpje van me zoontje met me Sony Xperia Z.

Nog niet aangemeld op vwc, maar wel al een goede filmhulp: Rocket-Ruben:)
Geef hem nog eens een goede cam en gaat mij overtreffen:)

Dank je Ruben, voor deze mooie beelden!

Ja Katan het was weer een tof showtje, maar wat was dat aller aller laatste uber harde salvo? Is dat een nieuwe cake van jullie? En wat zijn die andere salvo potten tussendoor die de hele lucht zo vol maken, die boeketten waren echt mega.

Shell-Martijn bedankt voor de mooie videos.

Leuk om wat gezichten achter de namen te zien. :thumbsup:

Dat was zeker een goed showtje.
Het was allemaal netjes verdeelt en niet zo'n 'schiet de duvel en zijn ouwe moer' show.
Die knalcakes op het einde stond ik toch wel even van te kijken en ben erg benieuwd wat dat voor producten waren.

Ik ben in ieder geval niet voor 'Jan Joker' gaan kijken, want de kermis was ook best sfeervol maar vooral vrij groot voor mijn doen.
Ik heb het erg naar mijn zin gehad en had graag nog even blijven babbelen maar ik moest nog een stukje rijden :p En vandaag ook weer een drukke dag dus volgende keer beter.

Ik heb het uiteraard weer proberen vast te leggen.
Met de Galaxy S4 heb ik het schietveld gefilmd.
Niet echt heel geschikt i.v.m. het focussen maar voor een PiP filmpje toch prima te doen. :)

Bij deze ook mijn filmpje.

Moest werken gisteravond maar het is goed te horen dat het een mooie show was, heb sowieso het idee dat de shows langzaamaan mooier worden.....:bye:

Back
Bovenaan