Soest 14-05-2008

moontan

VWC lid
Waar: Soest
provincie : Utrecht
wie : Niet bekend
kailiber : Niet bekend (vermoedelijk consumenten vuurwerk)
tijdstip : 22.00 uur

Spectaculair vuurwerk op woensdag

Woensdag dan gaat de kermis open en we beginnen meteen goed. woensdag avond rond 22.00 uur zal er een spectaculaier vuurwerk plaatsvinden op de kermis. Deze vuurwerkshow mag je niet missen dus we zien jullie woensdag op de kermis !!!

Website : http://www.kermissoest.nl/

Katan Vuurwerk verzorgd dit vuurwerkevenement.

Kruitsnuiver, mantronix en ik zijn aanwezig vanavond. Ik heb ook in Soest gestaan met Koninginnedag en voor een showtje die redelijk in de buurt is, was die prima, ga er nu dus weer voor. :D

:bye:

Het was een leuk consumenten showtje van een minuut of 7/8.
Allemaal vuurwerk van de Profi lijn van Katan Vuurwerk, zaten mooie producten tussen. Als afsluiter gingen er 2x super 500 van Dynasty en wat doorgelonte knalblokjes de lucht in.

De show werd wat vroeg geschoten, daardoor was het nog een beetje licht.
Maar al met al was het een leuk showtje.

Arjan zou de film online zetten had ik begrepen:)

Arjan zal nu wel druk aan het renderen/uploaden zijn ja haha, die is er altijd snel bij tegenwoordig. :wink:

Was zeker even een leuk showtje, op het laatste moment besloten toch even te gaan, want ja, ver is het niet en vuurwerk is altijd even leuk. :D Weer fijn vuurwerk gezien, stond soms verbaasd van de harde bursts die ervan af kwam, boeketten waren dan ook erg groot daarbij. Kwalitatief prima vuurwerk, alles van Profi op de General na, dit was wel gewoon de Super 500 van Dynasty, deze viel mij enigszins wat tegen qua grootte van effecten en ik meen dat er van 1 cake de laatste rij niet af is gegaan. Afsluitend met een aantal fijne knallen, goed gedaan.
Leuk geschoten, ging lekker door en wisselde leuk af met effecten, de tailcake in het begin vond ik dan net even bagger, haalde het tempo even weg, maar voor de rest lekker doorgaan met soms echt een zeer volle lucht hoor. :)

Nu mijn tweede keer dat ik Profi Vuurwerk heb gezien, op Koninginnedag voor het eerst, maar ik ben overtuigd dat het waanzinnig vuurwerk is!

Jazaker heb m'n best weer gedaan om het zooitje weer snel online te krijgen, en heb er weer 1 voor de freaks hoor! :D

Is momenteel nog aan het uppen, maar voor wie niet kan wachten kan je de link alvast HIER vinden! :bye: (164MB)

Was kort maar krachtig en moet zeggen dat er aardige cakes tussen zaten. De bursts waren ook best hard en fel vond ik. Prima showtje dus voor op dat stukje grond en kort en bondig.. En je staat er nog eens lekker dichtbij dus dat scheelt ook.

Toppie weer van je Arjan dat de beelden al zo snel (enkele uren na de show) on line staan. Het kan niet op deze week met jouw bijdragen.

Leuke show met leuke blokjes/cake,s.
Profivuurwerk is een steengoed merk.
Dat wordt in deze show opnieuw bewezen.
En het tempo in de show is goed, continu vol gas (behalve dan in het begin bij die tails)

Bedankt voor het delen.

Het klopt dat de show in een goed tempo werd afgestoken. De dipjes waren bij de Razor aan het begin en vlak voor de finale met de Dynamite. De finale waren niet 'een aantal doorgelonte knalblokjes' maar 2 canonballs. :bye:

Het klopt dat de show in een goed tempo werd afgestoken. De dipjes waren bij de Razor aan het begin en vlak voor de finale met de Dynamite. De finale waren niet 'een aantal doorgelonte knalblokjes' maar 2 canonballs. :bye:

Die 2 canonball's waren dan wel zo veranderd dat ze vrijwel in één keer leeg schoten? Dit gaf een erg leuk effect, knalde lekker:)

Back
Bovenaan