Snow Fever

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC003
Artikelnaam: Snow Fever
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Effectomschrijving: Schitterende zilveren fontein van lange duur
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €18,95,-
Verpakkingseenheid: 12
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8962.jpg

De zilveren vulkaan.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze fontein is absoluut niet goedkoop.
Moet dan wel een hele speciale fontein zijn voor 18,95
Ben benieuwd naar de filmbeelden

Als ik het goed onthouden heb, spuit deze fontein een minuut lang, hierbij is de hoogte afwisselend, maar is het hoogtepunt wel 4 meter. Er schijnt een enorme kracht achter te zitten, zelf was Hans van Schuurmans er zeer enthousiast over.

Inderdaad een beste prijs, de films zullen hopelijk een krachtige fontein laten zien, maar hopelijk treffen we hem nog een keer op een demo einde dit jaar. :wink:

Hoe goed deze fontijn ook mag zijn, zo'n prijs wil ik er zeker niet voor uitgeven. Maximaal voor een 200 grams fontijn zou ik rond de10 euro willen uitegeven.

Als hij echt goed is en de 4 meter haalt en mooie effecten heeft dan wil ik dat geld er wel voor uitgeven. En fontijn is toch iets apparts en ik denk dat je er in nl geen van 4 meter hoog vind (moet nog eerst zien hoor) dus dan heb ik dat geld er wel voor over want ik doe niet aan illegaal dus dan moet ik soms maar eens aan de nederlandse prijzen houden jammer genoeg :rolleyes:

:bye:

Net als met de gold rush van lesli vind ik het wel iets speciaals hebben, 4 meter is wel extreem maar als ik nog een gaatje heb wil ik hem best wel uitproberen. Dat is natuurlijk wel afhankelijk van het filmpje

Tuurlijk het is een hoop geld, maar snap sommigen niet.
Als ze een HVK van 1.5 kilo krijgen aangeboden voor 20 euro doen ze het ook.
Laten we daarom eerst het filmpje afwachten.
Want als die echt de 4 meter haalt vind ik de prijs nog niet eens zo heel gek.

Mike, ik was ervan overtuigd dat hij 2 minuten duurde.

Laatst bewerkt:
De kleine vulkaantjes van Diamond doen het altijd zeer goed dus ik ga deze waarschijnlijk wel proberen. 4m is hoog, maar we zullen zien...

Ja, zo hoort een vulkaan te zijn, flinke kracht, hoge en volle vonkenregen. Jammer dat de camera zo dichtbij staat, ik had het hoogtepunt wel willen zien, je mist geloof ik een flink stuk boven in beeld.

En klap geld voor een vulkaan, maar je hebt dan wel een hele goede te pakken. Ik zal hem persoonlijk niet aanschaffen, ik ken ook andere goede vulkanen, maar voor de Diamond-liefhebbers toch een mooie toevoeging, een goede vulkaan is altijd gewenst.

deze heb k 2 jaar terug gehad 2008/2009. en hij is prijzig maar naar mijn mening het zeker waard. duurt echt minimaal n minuut en spuit verschillende hoogtes en zo ver k het zien kon is zn top wel zeker 4 meter. en dan over die prachtige fel silveren kleur maar te zwijgen. vind m echt super. de mooiste vulkaan die k ooit heb gezien na mijn mening echt een dikke aanrader

Al jaren nauwelijks te vinden dit ding, maar ik hoop 'm dit jaar toch te bemachtigen. Ik zie hem in Den Haag weer staan voor €14,95. 't Is veel geld voor een vulkaan maar de paar ooggetuigen die er zijn melden erg goede ervaringen. Ik heb het er wel een keer voor over.

Al jaren nauwelijks te vinden dit ding, maar ik hoop 'm dit jaar toch te bemachtigen. Ik zie hem in Den Haag weer staan voor €14,95. 't Is veel geld voor een vulkaan maar de paar ooggetuigen die er zijn melden erg goede ervaringen. Ik heb het er wel een keer voor over.

heb ze gezien 2 voor 20 bij fietsen hal j niks middenmeer .
:D

Je zult er denk k geen spijt van krijgen. als je deze niet kunt bemachtigen dan mischien wel de ice fire van kaboom? a 12.95, is zo te zien de omgelabelde versie van de snow fever.

Dat idee had ik dus ook al, Mustang68! Fijn om van een ander ook die indruk te horen. De Ice Fire is hier tenminste gewoon om de hoek te krijgen :)

Back
Bovenaan