Snipperende kanonslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen jaar 2009-2010 had ik 15 sloffen kanonslagen en alle kanonslagen snipperde en dat was andere jaren niet?, ik vond ze ook harder gaan als andere jaren weten jullie of ze iets hadden aangepast aan de kanonslagen

Had je ze wel van dezelfde importeur dan? zo ja, welke? zo nee, dan zit daar waarschijnlijk het verschil in :D

Beste Tim, welke kanonslagen had je vorig jaar dan? :rolleyes::wink:

Kanonslag shising ik had ze bij coppenswarenhuis te volkel gehaald, heb ze dit jaar weer ik heb nog 1 slof dus vergelijk ze dit jaar wel.
015-Kanonslag-shising.jpg

Kanonslag shising ik had ze bij coppenswarenhuis te volkel gehaald, heb ze dit jaar weer ik heb nog 1 slof dus vergelijk ze dit jaar wel.
image

Deze kanonslagen snipperen wel aardig! Ik had dit jaar 8 sloffen. 3 daarvan waren vochtig en gingen dus ook niet aan. Lesli hierover gemaild maar geen reactie gehad helaas.

Deze kanonslagen snipperen wel aardig! Ik had dit jaar 8 sloffen. 3 daarvan waren vochtig en gingen dus ook niet aan. Lesli hierover gemaild maar geen reactie gehad helaas.

Daarvoor kun je beter bij je lokale dealer zijn, en niet de importeur. De dealer onderhoudt de contacten met de consumenten, en niet de importeur. De kans is aanwezig dat de dealer je het geld terug geeft, of anderszins tegemoet komt.

Ik verzamel knalvuurwerk dus vandaar dat ik elk jaar in groningen bij elke winkel een slof kanonslagen koop(...tsja... der zijn veel winkels in groningen).
Ik doe dit al zo`n tien jaar en ben in de leeftijd dat ik de grijze lontjes ed ook wel heb meegemaakt. Over het algemeen zijn de knallen niet geweldig en barsten de kanonslagen open. Tot dit jaar. Dit jaar knalden vooral de japanse kanonslagen(bkv), crush crackers(hardix), blacksmith crackers(hardix), dragonbomb(vuurwerktotaal) harder dan anders en tot mijn verbazing bleef er nagenoeg niets over van de rotjes. totale versnippering. Als deze trend zich doorzet ben ik tevreden.

in de lion kanonslagen van lesli had ik gezien dat er 0,60 gram in zat en vorig jaar 0,45. ik vond ze ook harder gaan maar dat was nauwlijks. ze snipperden wel een beetje meer en ze waren meer uit elkaar geknalt ipv een gat in de zijkant en het nog een geheel is

Haha typisch als ik besluit geen kanonslagen meer te kopen blijkt dus dat ik er misschien beter mee kon wachten.. Ik hoop dat het volgend jaar weer zo is dan koop ik nog wel een paar pakken. Ze waren hier maar 50 cent afgelopen jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan