SniperX zijn filmpjes (29-12 + 30-12)

SniperX

VWC lid
Hoi, in dit topic post ik af en toe een filmpje gemaakt op de 29e (vandaag dus) of morgen. (Dit is dus een soort 'preview' voor oud en nieuw)
Dit doe ik zodat de kriebels nog meer komen aangezien het bijna zover is.
Mijn camera is niet bijzonder goed!

Hier een foto van de shock box van chooêt

25u2tfn.jpg

Detonator - Vuurwerktotaal. Cijfer: 8/10. Leuk ding!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Noot: Na de 30e valt dit topic dus stil...

Laatst bewerkt door een moderator:
Pili Cracker van Rubro vuurwerk, lijn: pyromania! Voor zo'n klein ding, een goede crackling. 8/10
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ben je een robot? Wat hoor ik voor gekke geluidjes als je loopt of beweegt? :p

Leuk dat je wat producten test, maar maak niet teveel overlast voor je omwonende, zo heb je alleen maar meer gezeik op oudjaar. :wink:

Ben je een robot? Wat hoor ik voor gekke geluidjes als je loopt of beweegt? :p

Leuk dat je wat producten test, maar maak niet teveel overlast voor je omwonende, zo heb je alleen maar meer gezeik op oudjaar. :wink:

Komt door de camera haha, die is nogal vaag met geluid :p, ik ben geen robot hahaha.

Nee ik steek verder niet veel af of zo, wil natuurlijk geen overlast veroorzaken.

Flashpijl van Rubro, bleef steken in de sneeuw. Geen oordeel dus..
+ YouTube Video

Nja altijd lachen zo'n 'blooper'.. En nee, ik steek hem niet in het wilde weg af!! Hij staat stevig vast.

Morgen is over 2.5 uur:)
loveit!
Heerlijke filmpjes bryan.
niet een cake onderste boven aansteken he aangezien je ook vuurpijlen op de grondt laat knallen:p

Gr Wouter

Thanks Wouter, en ja het is al bijna zover heren.
nee die pijl bleef steken, ik steek ze absoluut niet zo af dat ze op de grond knallen!! :p

Back
Bovenaan