Sneaky 6

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Sneaky 6
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 6 x 19 schots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: Actieprijs € 60,00

sneakysix.jpg

Alle cakes zijn trouwens voorzien van 30 mm tubes en als deze box in Nederland ook zo presteert :cool:

Alle cakes zijn trouwens voorzien van 30 mm tubes en als deze box in Nederland ook zo presteert :cool:

Ik zag al dat jij dit assortiment graag wil hebben Arjan. Heb t filmpje gezien en volgens mij zijn er 3x 2 dezelfde toch? Heb volgens mij geen Katan dealer bij mij in de buurt maar genoeg 19 shots voorhanden die goed presteren....:p

Ik zag al dat jij dit assortiment graag wil hebben Arjan. Heb t filmpje gezien en volgens mij zijn er 3x 2 dezelfde toch? Heb volgens mij geen Katan dealer bij mij in de buurt maar genoeg 19 shots voorhanden die goed presteren....:p

Ja het is een 3 x 2 assortiment en ben zeker geïnteresseerd en er zijn inderdaad alternatieven maar toch beduidend minder dan andere jaren : CBN is niet meer, Rowy ass. is niet meer, Panda ass. vind ik minder en Buurtass is beduidend duurder. En ik heb een katan verkooppunt in mijn achtertuin zitten :)

Ja het is een 3 x 2 assortiment en ben zeker geïnteresseerd en er zijn inderdaad alternatieven maar toch beduidend minder dan andere jaren : CBN is niet meer, Rowy ass. is niet meer, Panda ass. vind ik minder en Buurtass is beduidend duurder. En ik heb een katan verkooppunt in mijn achtertuin zitten :)

Dan is de keus snel gemaakt denk ik en vandaar dat jij daar naar loopt te hengelen. Gelukkig heb ik van vorig jaar nog een karton CBN liggen de goedgekeurde zullen we maar zeggen. Jammer dat ze er dit jaar niet bij zijn. Buurtass laat ik aan mij voorbijgaan. Had ook graag t Rowy ass dit jaar willen hebben maar ook die liet idd verstek gaan ook zeer jammer....

Ik denk dat deze cake's een omlabeling zijn van de pangu mount serie. Die bestaan namelijk ook uit een serie van 3 en pangu wordt geimpoteerd door katan.

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32161-Mount-Tai
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32160-Mount-Lu
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32032-Mount-Song

Ik weet niet of jij de filmpjes hebt bekeken maar volgens mij zijn dit totaal andere cakes. Alleen de Mount Lu komt enigzins in de buurt van de eerste cake. Volgens mij zijn dit echt niet dezelfde producten.

en een erg sneaky prijs....
leiderdorp gaat het druk krijgen

maar van 179,00 voor €60
dat is wel erg extreem, maar goed.
We gaan het zien..

maak wel even een straatfilmpje hiervan want ik ben erg benieuwd of ie ook zo gaat in de straat.

Weet iemand (djhek) toevallig of deze in het china filmpje in de volgorde A,B,C zijn geschoten? En de Sneaky 4 gewoon A,B,C,D? Handig om te weten welke letter welk effect heeft :)

Word deze op een demo geschoten of niet? Ik verwacht het niet echt maar toch... Ben zelf erg benieuwd of ik hem wil bestellen of niet

Toch maar een aanvraag gedaan voor deze cakes (En de Sneaky 4) bij een Katan dealer, dus dit jaar er ook bij!

Mochten ze net zo goed zijn als de cakes van Pangu is het geen miskoop. :)

Back
Bovenaan