Sneaky 4

Wou nog proberen deze te bestellen via mijn dealer. Dus maar ff niet. Zal de sneaky 6 ook wel tegenvallen........

Op zich ziet het er nog redelijk uit en gezien de afstanden die bij de meesten demo's gehanteerd worden is het misschien nog redelijk te doen in de straat. M'n buurman zal het verschil als leek toch niet merken denk ik. Totdat ik m'n karton big19 de lucht in jas, want ik had op z'n minst verwacht dat deze daar een beetje in de buurt bij zouden komen.

na ja de naam snap ik in elk geval nu wel.

U zegt het en ik dacht het, wat een verschil met het china filmpje zeg. Moet er bijna van janken, hopelijk presteert hij in de straat toch echt stukken beter anders zal ik behoorlijk ziek zijn en nooit meer van deze importeur iets kopen :angry:

Denk dat ze nog wel gaan meevallen in de straat vergeet niet is 30mm dus op ruim 60 meter afstand gefilmd.

Ziet er goed uit, was wel al overtuigd Katan heeft al jaren een goede reputatie als het om vuurwerk gaat voor die prijs heb je mooie cakes die ook best in een profshowtje niet misstaan. Heb zelf ook de sneaky 4 en 6 en wat At Once als finale. Thumbs up Katan!!:thumbsup:

Okee okee... Met veel moeite moet ik toch zeggen dat ik gister helemaal fout zat. Zo te zien zijn dit prima cakes! Tempo vind ik persoonlijk ook prima.

Gaat zeker gebeuren. Ik moet ze de 29ste om 8 uur 's ochtens ophalen, dus ze hebben genoeg tijd om lekker te acclimatiseren.

Back
Bovenaan