Snake

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC086.jpg

Artikelnummer: DC86
Artikelnaam: Snake
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: 35 schots cake die in een V-vorm diverse sterren met gekleurde staart de lucht in schiet waarbij deze in de lucht uiteenspatten in palm-effecten met een harde knal.
Richtprijs: €49,95
Film 1: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie cake, maar waarom zo'n belachelijk hoge prijs voor dit blokje vragen? Denk dat veel mensen met te veel geld dit blokje nog eens zullen nemen, maar vele anderen laten dergelijke blokjes toch echt staan.

En dat is niet alleen bij dit product van dit merk zo, maar bij alle producten van die prijs en met dergelijke uitwerking + duur.

ik vindt dit 'n zeer goed blok , met harde crackling mine's , en mooie heldere glitter effecten erboven , in 'n passende shape .
ook de finale past goed bij de rest van het blok , maar de prijs geeft aan dat dit blok niet voor iedereen te betalen is , en dat vindt ik zonde .

Laatst bewerkt:
Dit vind ik nou een erg mooie cake, tempo is niet heel hoog, maar juist wel goed genoeg voor het effect, je ziet zo alles in de lucht afgaan. Mooi met die mines eronder en de effecten zijn niet direct weg. Enige nadeel vind ik de chrysantemum crackling in het laatste salvo, die is zeer zwak.

Ja, het is 50,-, maar voor zo'n cake vind ik deze prijs te overwegen, uiteraard mag het goedkoper, maar voor mij is het zeker een kanshebber. :)

same here matten freak.
ik vind het ook een prima cake mischien iets wat hoog kwa prijs.
maar verder vind ik het een hele mooie cake. ik denk dat ik hem wel ga aanschaffen

Nou kwa effect is het in ieder geval wel goed.
50 euro is aan de hoge kant, maar hij is het kopen zeker niet niet-waard. Als je snapt wat ik daarmee bedoel.:wink:

Filmpje van de demo avond van schuurmans is in de beginpost geplaatst

Erg mooie cake vind ik dit, goede crackling mines en mooie effecten in de lucht. Het tempo is ook zeker goed te noemen.
Kwa uitwerking vind ik dit één van de betere cakes van Diamond.

De prijs van 50euro vind ik net wat te gortig, maar zeker niet veel te duur.

Niet om nou meteen te gaan zeuren over de prijs maar ze hadden hem wel even rustig op 42,50 kunnen zetten ipv 49,95.

€24,75 is echt geen geld voor deze cake. dan kan je er 2 kopen en tegelijk aansteken dan heb je denk ik wel een mooi spektakel in de straat.

€24,75 is echt geen geld voor deze cake. dan kan je er 2 kopen en tegelijk aansteken dan heb je denk ik wel een mooi spektakel in de straat.

Enorm ondergewaardeerde cake. Uitstekend uitgewerkt. Ik zou er niet 2 tegelijk aansteken. Denk dat het dan te rommelig wordt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan