Smash Box 2 [ass]

Richardus

VWC lid
Artikelnummer: SB2002
Artikelnaam: Smash Box 2
Bruto Gewicht: 20000 gr.
Netto Kruitgewicht: 1958
Aantal Schoten: 144
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 90 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Richtprijs: €145

smash_box_2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dat iz een lekker blokkie zeg. Ik zie dat hij bij kuiper voor een mooi prijsje te bestellen is. Hij heeft idd wel wat weg van de golden power.

Net als de Garden Part 2 ook deze maar besteld. Er is een risico maar dat neem ik graag. Voldoende vertrouwen in Pangu. Verwacht niet dat bijv. de crackling zo aggresief gaat zijn als op de video maar hij gaat het vast goed doen! :)

Net de mijne opgehaald. Ziet er degelijk uit! Let wel op. Het kan zijn dat je een doos met Smash Box 3 erop meekrijgt. Importeur vertelde mij dat de chineesjes de verkeerde buitendoos hebben gebruikt bij de smash box 2. Binnendoos geeft wel gewoon het juiste aan.

IMG_3917[1].jpg

IMG_3922[1].jpg

IMG_3923[1].jpg

Had de smash box 1,2,3 en alle garden party 1,2,3 maar wat zijn het stuk voor stuk toppers:)
Komen dit jaar zeker weer in de collectie

Vind de eerste een laatste cake echt geweldig goed, cake 2 en 3 wat minder. Iemand met verstand van Pangu enig idee of die laatste kraakbak ook los te verkrijgen is?

dikke boxen hoor! maar wat zijn nou de adviesprijzen? zoals genoemd in de begin post vind ik ze wel erg duur

145 euro voor 144 schoten is zeker zo gek nog niet hoor ( redelijke prijs van 1eu per shot). Er zijn genoeg cakeboxen met 144 schoten die goedkoper zijn en rond de 100 euro zitten, maar die hebben niet zulke kwalitatief hoge uitwerkingen.

Je betaald wat meer, krijgt er wel een stuk kwaliteit voor terug.

Had al een filmpje van donderduif op YT gezien! Echt een geweldenaar! Hopelijk krijgt Pangu wat meer verkooppunten aankomend jaar!

mooi zonder haperingen!

hoe heb je hem doorgelont? onder aan de cake?

Hij was inderdaad onderaan doorgelont, als je een stuk van het label netjes verwijdert heb je een flink stuk lont. Alles inkorten en verbinden dan loopt alles netjes door alsof je één blok hebt :D

Back
Bovenaan