Sliedrecht 5-5-2011

RedBaron

Pyroworld
De show stond helaas niet in de kalender.. Maar was het beslist wel waard! En ik zelf maar zoeken op Dordrecht.. Ik kwam niks tegen... Wat was het geval? De show werd geschoten voor de bevrijdingsfeesten van Sliedrecht.. maar werd geschoten op Dordrechtse grond aan de overkant van de rivier.. ja zo kun je blijven zoeken natuurlijk! :p even wat info inwinnen bij Azuma leverde al wat meer bruikbare info op hahaha

Maar goed, genoeg over mijn mislukte Google avontuur..:wink: Gisteren was dus deze show. Maximum kaliber was 150mm, geschoten dus door Azuma. De vorige show in Houten, en die daarvoor waren meer dan bevallen. Dus met dit in het achterhoofd zijn we vertrokken richting Dordrecht voor de show van Sliedrecht. We zouden smiddags een handje toesteken om Bob die een mannetje tekort kwam te assisteren.

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_001.jpg

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_003.jpg

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_017.jpg

Eenmaal aangekomen aan de Dordrechtse kant van de Rivier troffen we daar al aan het lintje de mannen van de provincie aan. De hele santenkraam was uitgerukt om dit vuurwerk "eventjes" te controleren op fouten en zaken die niet horen. in de auto al tegen elkaar geroepen, hebben we al onze papieren bij.. want anders komen we nog niet eens voorbij dat lint misschien..

Na de nodige oponthoud door de heren van de provincie, het vuurwerkteam en weet ik wat nog meer konden we dan eindelijk de mortieren gaan vullen en de zaak aansluiten. Met behulp van een lekker zonnetje en lekker windje ging dit heerlijk vlot aan de waterkant! Zo rond 18:00 uur zat alles er in en hoefde het alleen nog maar op het schietsysteem aangesloten worden. Wij zijn toen richting Hilversum vertrokken om daar even een kijkje te gaan nemen, ondertussen hebben we Fred 810 nog even opgepikt.

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_005.jpg

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_006.jpg

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_023.jpg

Nadat we in Hilversum geweest waren, en ik her en der nog een praatje gemaakt had met de inmiddels diverse toegestroomde VWC leden zijn we door gereden naar Loosdrecht. Onderweg kwamen we tot de conclusie dat het toch wel heel erg krap in de tijd zaten, en dat we maar beter direct konden door rijden terug naar Sliedrecht.

in Sliedrecht was het inmiddels gezellig druk geworden daar aan de waterkant. en de Fanfare speelde een aardig deuntje mee op de achtergrond. Waar we wilde gaan filmen kwamen we ook nog diverse bekende tegen die ook naar de show kwamen kijken van Azuma.

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_012.jpg

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_016.jpg

AZUMA_SLIEDRECHT_5-5-2011_034.jpg

De show zelf was door Bob geschreven en enkele bekende elementen uit de show van Houten zoals de Cilindertjes met reports zagen we dan ook terug. De show was mooi in thema geschoten, met mooie producten en hier en daar was zelfs een spaans tintje te zien. kortom een leuke show! Bob en team bedankt voor de leuke dag en het lachen! :D

Meer fotos van deze show kun je natuurlijk terug vinden in ons fotoalbum.

De video staat ook reeds online en deze kun je hier onder bekijken:

HD YOUTUBE:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HD WMV: *klik* voor download

Veel kijk plezier! :)

Ziet er heel goed uit!
Zeer nette kwaliteids spul gebruikt!
Goed in proportie!
Duidenlijke thema's
Goede finale Goud met Blauw wn salutes.
Zo hoord een goede show (in Nederlandse maat staven) te zijn!
Kunnen veel bedrijven een puntje aan zuigen!(van leren)
Oja 1 opmerking ik zag een telaag klappende shell:p
whoehahah nee das flauw!

Heerlijk gedaan en erg netjes!

nou Jack ik snap wel dat jij deze show op je lijstje had staan:wink:

Ik stond zeg maar aan de zijkant van het schietterrein, dus had een ander beeld dan dat je er recht voor stond. Ik was al laaiend enthousiast over deze show, maar met een film recht ervoor gefilmd ben ik dat nog meer.

Leuke, goed opgebouwde show met mooie producten.
Pauze's / overgangen vond ik af en toe wel iets te lang, maar dat ligt meer bij de opdrachtgever misschien...

Back
Bovenaan