Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vorig jaar hadden wij ontzettend mazzel, rond 23.15u begon het op te klaren en rond middernacht was het top!
Ik geloof dat het 3 of 4 jaar geleden was toen het wel mis was. We hebben een paar kleine cakes geschoten maar je zag alleen een gloed door de dikke mist heen. Dus fonteinen, kaarsen, knallers en matten waren niet aan te slepen maar voor het grotere werk was het echt zonde. En dus alles apart gehouden.
Toen op 1 januari de schemering een beetje begon te komen leek het wel de Nieuwjaarsnacht: overal rende mensen naar buiten en stoken maar! Wij dus ook en heb nooit gehoord dat hiervoor bonnen ofzo zijn uitgedeeld.
Laten we maar gewoon hopen dat het droog is. Het liefst helder licht vriezend weer natuurlijk.![]()
Hierover lees je ALLES op het weergedeelte van het vuurwerkmuseum......![]()
Hmm slecht weer is altijd balen!
Een aantal jaar geleden (was ik stukie jonger)
Regende het werkenlijk de hele dag.
Wij zijn toen met een vriende groep een droge tunnel/Brug op gaan zoeken en hebben daar onze tassen overdag leeg geknalt.
Later op de middag zijn we na mijn huis (woonde toen nog bij papa en mama) gegaan.
Daar hebben we voor de deur een Party tent in de regen opgezet.
We hebben de hele dag droog gestaan en tog kunnen stoken.
zelfs om 12 uur waren we blij met de party tent.
toen het vuurwerk op was klaarde het op.
tsja Shit happends.
Maar ik hoop op goed weer! anders weer een party tent opzetten of een garage duur open zetten en van onder de ingang stoken
Voor alles is een oplossing zelfs voor slecht weer!!
oke dan dat heb ik nog nooit gelezen dat je dat ook kan doen .
maar hoe hadden jullie die dan neer gezet in de straat .
want je zit ook met verkeer he
Als er veel mist is dan het siervuurwerk voor een deel bewaren (silver salutes e.d. gewoon afsteken) want je gaat natuurlijk niet voor honderden euro's siervuurwerk afsteken als je er helemaal niets van kunt zien.
Als het regent gewoon in een flatportiek, een station, onder een afdakje bij een school of gymzaal gaan staan of anders onder een brug.