Slachtoffers vuurwerkbom stabiel

R@lph

VWC lid
De twee jongens uit Vlaardingen die gistermiddag ernstig gewond raakten door een vuurwerkbom zijn niet in levensgevaar. Hun toestand is stabiel.

De 14-jarige Vlaardinger werd door het ongeval blind aan een oog. Ook raakte hij ernstig gewond aan zijn hand. Zijn 13-jarige vriend liep zware verwondingen op in de buikstreek.

Het is de politie nog niet exact duidelijk hoe de vuurwerkbom heeft kunnen ontploffen. Ze gaat er vooralsnog vanuit dat de jongens de bom zelf hebben gemaakt van eigen, oud vuurwerk. Waarschijnlijk hebben ze vuurwerk aan elkaar gebonden of het in een ijzeren pijp gestopt. Agenten bezoeken vanavond de ouders van de twee vrienden.

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=14083

ai dit is echt ***** voor die jongens,je kan wel zeggen eigen shuld maar dit vind ik een beetje te ver gaan.
als 13/14jarige is het nou eenmaal spannend om dit soort dingen te doen,je ziet wat de gevolgen kunnen zijn hiervan wel triest.

ai dit is echt ***** voor die jongens,je kan wel zeggen eigen shuld maar dit vind ik een beetje te ver gaan.
als 13/14jarige is het nou eenmaal spannend om dit soort dingen te doen,je ziet wat de gevolgen kunnen zijn hiervan wel triest.

Ik ben ook nog jong (jonger al die jongens)
Maar daarom kan je wat je zeg idd wel zeggen eigen schuld maar hun doen dit ook niet met de bedoeling.
Heb het zelf ook een keer gedaan (ga nu niet commetaar zitten leveren)
Moet zeggen dat het behoorlijk spannend was maar de scherven zaten naast je in de boom.
DOE DIT DUS OOK NOOIT

Back
Bovenaan