Skyline video's van 6 hoog, righting noord, West, andere hoeken.. gewoon lekker kijken!

PyroFox

VWC lid
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Dat 2026 veel geluk, gezondheid en liefde, maar ook vrijheid, genot en verbetering gaat brengen!
Het oud en nieuw hier was grootser dan ooit, ik heb in alle voorgaande jaren nog nooit Zo enorm veel vuurwerk gezien!

Wie na wil genieten: ik heb deze avond 3 verschillende camera's op 3 verschillende richtingen gezet voor een totaal overzicht.
Ik heb vanaf 02:00 tot 6:32 zitten editen, om al deze beelden zo snel mogelijk te kunnen uploaden XD

Skyline voorzijde:

Skyline achterzijde:

Skyline vanaf de 6e verdieping 1e flat:

hopelijk, veel kijkplezier!

Held!
Ik houd van skyline filmpjes. Deze zijn heel mooi! Super dat je meteen de hele nacht bezig bent geweest om de filmpjes te maken. Thanks!

Held!
Ik houd van skyline filmpjes. Deze zijn heel mooi! Super dat je meteen de hele nacht bezig bent geweest om de filmpjes te maken. Thanks!
Met alle liefde en plezier, ik ben gek op skyline video's. Ik heb me ogen ook uitgekeken gisteren tijdens het maken van de beelden! 🤩🤩

Laatst bewerkt:
Leuke vergelijkingsvideo in elkaar gedraaid, met beide video's op het 00:00 moment gesynchroniseerd.

Dan zie je wel dat er een degelijk verschil te zien is, met afgelopen jaar.

Back
Bovenaan