Sky Symphony

Ruben

VWC lid
skysymphony.jpg

Artikelnummer: 45
Artikelnaam: Sky Symphony
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: blue & silver crackling, red chrys., red & crackling, green chrys., green & crackling, bluechrys., blue & crackling
Richtprijs: 49,00

Film: Sky Symphony

Film: Film Demoavond 2008 Katan Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eerste reactie:
ZO KERELS xD
Ik schrok gewoon :p
Wat een gaaf ding ey doet denken aan de profblokken van alpeco zo fan-shape...
Erg gave mines met felle crackling en leuke boeketten erboven echt een topper ook weer dit!
De prijs is ook goed te doen voor zo een product...

Waarom doen ze nou niet gewoon 29,50 ofzo voor deze pot. Meteen weer dik tegen de 50 euro aan zitten kleven niet te zuinig heey.

Laatst bewerkt:
Waarom doen ze nou niet gewoon 29,50 ofzo voor deze pot. Meteen weer dik tegen de 50 euro aan zitten kleven niet te zuinig heey.

Je moet je dan eens wat meer verdiepen in het vervoer van dit soort vuurwerk.. Zoals jij het nu typt lijkt het net of je denkt dat WIJ de prijzen omhoog gegooid hebben. In China is de prijs al voor 99% bekend.

Hoewel de boeketten groter hadden gemogen (waarvan ik snap dat dat niet kan met de mines en kogels eronder) vind ik deze heel mooi, zo met die 'gestapelde' effecten. Maar hij doet me heel erg denken aan een andere cake die ik heb gezien. Grote kans dat het bij Dynasty was dus, maar kan ook bij Crown zijn geweest...
Ik heb alleen het budget niet voor (teveel van) dit soort prijzige potten... :sad:

Wat een vette blok dit zeg!
Fan shaped, met zeer mooie mines en een lekkere crackling!
En prachtige effecten!
Ik ben het met Moontan eens ik vind het ook niet te duur je heb er wel een mooie blok voor.

Heerlijk. Ben het helemaal eens met het eerste bericht van Firespree. Stond even met een mond open te kijken naar de heerlijke fanshaped salvo's met Crackling mines en de effecten daarboven. Echt een hele stoere batterij met een lekker tempo, mooi aantal schoten en een prijs die goed te doen is voor zo'n waaier.

Kende deze nog niet, maar oei dit ziet er erg goed uit hoor. Deze gaat op de wanted list voor 2008. 50 euro is ook een prima prijs, meer zou ik er niet voor neerleggen.

Lekker originele productnaam ook weer. Is men eenvoudigweg niet op de hoogte van reeds bestaande artikelnamen of is het jatten ervan gewoon lekker makkelijk? Verzin zelf eens originele namen voor je producten denk je dan.

Voor mij is er maar 1 Sky Symphony en dat is die van Skyline. Dat product heeft nog een uitwerking waarbij het geluid nog terugverwijst naar de naam van het product ook.

Lekker originele productnaam ook weer. Is men eenvoudigweg niet op de hoogte van reeds bestaande artikelnamen of is het jatten ervan gewoon lekker makkelijk? Verzin zelf eens originele namen voor je producten denk je dan.

Voor mij is er maar 1 Sky Symphony en dat is die van Skyline. Dat product heeft nog een uitwerking waarbij het geluid nog terugverwijst naar de naam van het product ook.

Ja nu je het zegt. Een omgelabelde cake. Dan mag je zelf een label verzinnen en als naam dan gebruik je een bestaande naam uit de Skyline. Mensen die geen filmpjes zien kunnen nog weleens misleid worden door namen.

Laatst bewerkt:
Aan de beginpost is toegevoegd:
- Effectomschrijving
- Film Demoavond 2008 Katan Vuurwerk (filmed by Gerwin)

Ik ben eigenlijk ook niet zo bekent met dit merk, maar dit blokje ziet er wel heel erg gaaf uit!
Ik heb alleen wel het idee dat de burstknallen niet zo hard zijn als bij andere grote cakes. Is er iemand die dit kan bevestigen dan wel ontkrachten?..

Dat kun je duidelijk merken op de filmpjes. Dat viel mij trouwens ook al op. Deze moet je ook niet kopen voor de burstknallen, dan verwijs ik je liever naar de Cyclone.

Vond em mooier dan gedacht! goede mines en effecten. En dat was ook te merken aan de andere mensen met wie ik was. Zou em zeker weer kopen.

Back
Bovenaan