Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had de verassing vandaag dat deze nog in de kofferbak staat/stond.Ik wou zeggen deze komt er volgend jaar, maarja......
Wellicht kwam die niet slecht over, en begrijp me niet verkeerd maar naar mijn mening was de 2024 batch toch wel 'one of a kind' Die was zo ontzettend hard en breed.Ik ken de '24 versie niet, maat deze was echt top, zelfs met een beetje wind!
Deze batcht moet eerst goed drogen voor je beter oordeel op hebt. Die 2024 heeft jaar gedroogd . Zie je in de uit werking strak en pit in 2024 was die net als 2025 zwakjesWellicht kwam die niet slecht over, en begrijp me niet verkeerd maar naar mijn mening was de 2024 batch toch wel 'one of a kind' Die was zo ontzettend hard en breed.
De 24 versie heb ik in 24 gestookt, toen was die zeer goed, maar zou zo maar kunnen dat een jaar drogen deze beter zou maken. Helaas zullen we het (waarschijnlijk) nooit weten.Deze batcht moet eerst goed drogen voor je beter oordeel op hebt. Die 2024 heeft jaar gedroogd . Zie je in de uit werking strak en pit in 2024 was die net als 2025 zwakjes
Dan was het ongetwijfeld 2025. Trouwens ik zo toch wel een klein verschil in de effecten zoals dat het laatste salvo van de 2024 batch alleen blauwe sterren heeft, dus je kan het wel zien als het de 2025 batch isWeet niet welke batch ik had, maar Jackhammer knalde deze eruit. Had er meer van verwacht.
Kan je hier goed zienIk moest sterren koppen terwijl ik daar stond, volgens mij voelde ik ook iets in mijn haar landen haha