Ja zoals aangegeven.. Eerst met kooi, maar vanwege de nieuwe regels nu dus zonder kooi.Oh hij was dus wel in kooi?.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja zoals aangegeven.. Eerst met kooi, maar vanwege de nieuwe regels nu dus zonder kooi.Oh hij was dus wel in kooi?.
Je weet alleen niet wát je krijgt. Het beste aan deze bak was de harde burst en het feit dat hij zo laag schoot, de effecten zelf vond ik niet echt bijzonder. De aangepaste, kooiloze versie zou die beide pluspunten wel eens drastisch kunnen verminderen.
Komt ook kooiloos dit jaar dus zal vanzelf opduiken.. gok ik?is deze nog ergens te koop in zuid Holland kan hem nergens meer vinden.
Dat ding klapte echt hardDit blok schoot de XB4007 eruit qua burst, met gemak! En zat ophetzelfde level als de oude Cairo (schoot ze na elkaar). Film moet nog komen...
Maar ik moet zeggen dat ik er haast niet in geloof dat 'ie dit jaar weer zo zal zijn. Zo goed was 'ie! Om die reden, hoe gek het ook klinkt, komt 'ie er niet meer bij dit jaar.