Sky Screamers 2.0

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1651
Artikelnaam: Sky Screamers 2.0
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 463 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 EXTREEM luide rauwe luchthuilers die eindigen in gouden brocade + rood/groene stroboscoop
Kaliber: 25 mm
Kartoneenheid: 6/1
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte:
Richtprijs: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel fantastisch nieuws. Wat een heerlijke cake was dit in het verleden, heel wat van weg gestookt. Deze heeft wel flink wat minder schoten, de oude had er namelijk 60. Benieuwd of de kwaliteit bij het oude in de buurt komt en wat de prijs dan zal zijn.

Dit artikel klinkt vooralsnog erg nostalgisch. Ik hoop op dezelfde kwaliteit fluiters als de oude productie, dan is dit toch echt wel een musthave!!

Hoop eigenlijk niet dat het zo'n 13 in een dozijn cake wordt van fluiters naar boeket die elke importeur geloof ik nu zo'n beetje bij de zelfde fabriek inkoopt ( heb ik het idee ). Dat bedoel ik eigenlijk uit luxe probleem, want al die cakes zijn echt super met die rauwe fluiten. Alleen de échte klank van de Sky Screamer, dáár hoop ik op. Maar ik ben bang dat we dat nooit meer gaan meemaken.

Ik hoop dat de productie ook zo'n voet er onder heeft. Lijkt me behoorlijk instabiel, zelfs al zouden ze van die voetjes hebben die je uit kan klappen.

Zag hem gister op de stream voorbij komen en is toch wel echt een gave bak hoor. Fluit weer prima en boeketten, heel hoog in de lucht nog prima. Deze moet er wel weer komen.

Gister helaas niet gezien ,maar de reacties zijn positief. Zeer benieuwd naar en hopelijk staat hij in de straat dit jaar.

Gisteren deze live gezien op de demo. Ontzettend indrukwekkende cake. Gaat echt enorm hoog met leuke boeketjes. Tempo was ook prima voor een cake als dit.

Back
Bovenaan