Sky radio The Christmas station

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitraat12

VWC lid
De herfst is nog maar net begonnen, maar dat maakt Sky Radio niet uit. Vanaf 1 oktober begint men met themazender The Christmas Channel.

Vanaf 1 oktober kan men 24 uur per dag naar de beste kerstmuziek luisteren. Op zich niets bijzonder. Sky Radio – The Christmas Channel is meestal vanaf begin oktober via internet te beluisteren. Dit jaar is er echter landelijke dekking. Sky Radio gaat The Christmas Channel namelijk via het landelijk dekkend DAB+ radionetwerk uitzenden. Sky Radio gebruikt hiervoor het tweede uitzendslot van hoofdzender Sky Radio. Die wordt op dit moment nog voor Sky Radio Love Songs gebruikt. Sky Radio zegt met de vroege start van The Christmas Channel tegemoet te komen aan de vraag van veel van haar luisteraars.

Bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/14017/sky-radio-christmas-channel-vanaf-1-oktober-via-dab+.html

Livestream : http://www.skyradio.nl/player/skyradio-seasonal

Laatst bewerkt:
Heerlijk, al wel een beetje naar uit gekeken! Dinsdag is het zover, vind het alleen jammer dat er nog zoveel zon is, neemt toch een beetje de sfeer weg.

Voor mij is het pas 1 december dat ik enigszins aan Kerstmis wilt denken, anders word ik er maar depressief van. Maar blijf het leuk vinden dat er gewoon een aparte zender is met alleen Kerstmuziek.

Zeker nog veelste vroeg maar t komt er weer aan, eind november vroeg genoeg maar voor mij is het wek het begin van de mooiste maand van het jaar. Met natuurlijk het eindejaarsgevoel en t vuurwerk uiteraard en niet de Kerst te vergeten waar ik ook wel van hou!!!

Nog maar even! Was twee weken geleden al aan het kijken wanneer die online kwam! Morgen is het zover :)
Misschien nog wat vroeg inderdaad, maar zijn ook al naar de eerste kerstshows geweest

Zojuist alweer even beluisterd op het werk....toch maar weer uitgezet aangezien het behoorlijk zonnig buiten is :bonk:

Ik vind het heerlijk! gister zette ik even sky in me werkbus op, en ja hoor gelijk wham op de radio.
Goed om in de sfeer te komen, alleen wekl wat vroeg,
Nu is het lekker koud buiten maar over een paar uurtjes valt dat wel weer mee :D

Ik ben nu op vakantie op Ameland. Ik luister hem eventjes omdat hij weer online is. Maar het is hier al behoorlijk koud anders! Wel lekkere sfeer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan