Sky Hunter

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0330
Artikelnaam: Sky Hunter
Netto kruitgewicht: 39 gram
Aantal schoten: 1 schot
Effectomschrijving: Grootste single shot van NL! Met brocade en crackling flowers.
Max. tube diameter: 50 mm
Kartoneenheid: 24/1
Adviesprijs: €9,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

330.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga daar maar wel vanuit, stond bij het bestand wat we kregen :wink:.
Super dus, blijft een prachtige single shot.

Hij stond gisteravond bij de demo tot onze verbazing ook tussen de dummies. Die zal dus wel terugkomen inderdaad!

Er hangt wel een flink prijskaartje aan, maar als ie minstens net zo goed is als eerst en met een beetje freakkorting, dan komt ie er zeker in meervoud in!

Mooie singleshot! Is er ook een video van de demo uit 2018?

Leuk knutselen dit jaar met al die nieuwe singleshots ^^

Deze komt er absoluut weer. Maar wat is de reden van het vertrek van de junk dan volgens jou?

Wat ik gehoord heb komt het door de opslag van die dingen in duitsland, daar mogen 2 inch singleshots niet. Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar niemand volgens mij.

Wat ik gehoord heb komt het door de opslag van die dingen in duitsland, daar mogen 2 inch singleshots niet. Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar niemand volgens mij.

Duitsland staat geen 50mm toe voor consumenten, 30 is de max. Waarschijnlijk zal het dan niet volgens die makkelijke regels voor consu opgeslagen kunnen worden. Om dan opslag aan te passen voor het enigste f3 product?

Zo dan, waarom is het filmpje zo geknipt, de uitwerking van de singleshot die hangt nog en het filmpje is al klaar. Zonde :bonk:

Even een korte uitleg hoe dit (in dit geval) tot stand komt; Wij willen de juiste informatie delen met jullie en op onze site, dus plaatsen wij geen oude film of een film van de sample. Omdat ze klaar zijn en op het punt staan deze kant op te komen hebben wij gevraagd om een film aan onze Chinese collega. Dit is het resultaat. Frame eromheen en online met die handel!

Dit is toch best een beetje een tegenvaller, begrijp me niet verkeerd het is een leuke singleshot, vind het alleen jammer dat jullie de naam skyhunter gebruiken voor een totaal ander product, dan had ik liever een andere naam gezien, dit was een (beetje misleidend)

No hard feelings verder, maar toch zonde.

Back
Bovenaan