Sky Hunter [Uitloop]

Inderdaad. Hij kost wat maar WOW, die lancering is bruut, gevolgd door een erg mooi en groot boeket. Deze heeft mij toch best wel verrast. :D

Eddy.

is het jaar van de single shots voor mij..denk dat ik deze er ook maar bij ga nemen..gezien het bovenstaande filmpje is het een topper :)

Dikke aanrader. Harde, doffe dreun bij de lancering en burst van een forse vuurpijl.
Dit jaar was het 1 + 1 bij een van mijn dealers dus dan helemaal geen geld.

Ik had verwachtingen van de crual traction en die vielen tegen. Maar deze single shot (2 voor de prijs van 1) was werkelijk geweldig!! Wat een dreun bij de lancering. En dat voor 5 eurie. Vrienden dachten dat ik illegaal had weten te bemachtigen...

Had er hier 10 tegelijk van afgeschoten in waaier opstelling. Belachelijk mooi effect, lucht over een breedte van toch al gauw 100 meter helemaal gevuld. Heb er een filmpje van, zal het later uploaden maar staat er niet helemaal perfect op.

Hier een heel karton van die dingen gefilmd tijdens een 18:00 show.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vet hoor Thresher :thumbsup:
Had er dit jaar 1 gekocht om te testen en de lancering alleen al was erg vet, boeket is ook erg mooi :)

Prachtig dat hele karton achter elkaar Tresher.
Hier is mijn filmpje van de sky hunter waaier:

Cameravrouw wist niet wat ze moest verwachten en effect is sowieso te groot om er helemaal op te passen dus het is niet perfect maar ziet er toch nog wel redelijk uit:)

Schitterde single schot..ivm met de junk heel anders was deze extra aangeschaft..een van de vele toppers van de avond :)

Het lijkt erop dat winkels restvoorraad aan het verkopen zijn, want volgens diverse berichten is deze eruit bij Broekhoff, net als de Red Dawn, wat ik bijzonder spijtig vind. Echter, op de site van VuurwerkExpert, staat ie nog wel in het assortiment, maar ik kan geen enkele dealer vinden die ze nog verkoopt.

Weet iemand of er nog dealers zijn die ze wel verkopen?

Back
Bovenaan