Sky Hunter [Uitloop]

Super film ischa, ik vind ze hier weer heel gaaf overkomen. Vond ze afgelopen jaar zelf niet erg bijzonder, maar op deze film dan weer erg dik.

Dat is zeker niet verkeerd. Maar heb helaas heel veel beelden voorbij zien komen waarop ze veel slechter presteerden. Maakt het voor mij net even wat minder interessant als ze zo presteren. Die van vroegah, die moet je hebben! Daar heb ik ook meer geld voor over.

Momenteel in de aanbieding per karton bij Broekhoff. Dus wil je deze voor een mooi prijsje overnemen, zeker het overwegen waard om even te kijken :wink:

Mocht iemand deze nog willen nu in de uitverkoop bij vuurwerkexpert

Vuurwerkexpert

*** DOLLE DONDERDAG ***

SINGLE SHOT MADNESS! Vanaf vandaag kun je je slag slaan met deze Sky Hunters! Je ontvangt namelijk een hele dikke korting op een volle doos van 24 stuks. Je betaalt namelijk geen €239,76, maar slechts €82,50!

LET OP!!!! Gooi 24 stuks in je winkelmandje en de korting wordt automatisch verrekend.

Bestel jouw doos nú op www.vuurwerkexpert.nl!

Ik heb er laatst 10 voor 25 euro besteld, maar zijn uitverkocht waar ik ze gehaald heb. Ik hoop natuurlijk op de 'gouden oude' versie, maar heb geen idee. We gaan het zien.

@Broekie

Ennuhh stel je hebt het karton besteld, toen die nog voor 9,99 op de site stond... En dat staat ook op je afhaalbon.... Krijg je dan eind van t jaar ook echt een vol karton geleverd?? :) #askingforafriend

Back
Bovenaan