Sky Cracker

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: 3492
Artikelnaam: Sky Cracker
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: Een cake die je niet kan laten staan! 20 schoten voor een hele fijne prijs! Felgekleurde peony’s met dragon eggs knallen een voor een de hoogte in, afgesloten met 5 enorme chrysantium effecten!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 20 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 9,99

634e9abbf26e9_700x700[1].jpg

Ben toch wel nieuwsgierig naar dit product. 10 euro voor een 20 shots 20mm is nog net te doen, vooral wat Vuurwerktoppers betreft, want die zijn en blijven echt gewoon enorm duur en dan komen ze nu dus met dit cakje,de beschrijving klinkt iig wel leuk. Ga ik 'm kopen? Nee, want het minimale bestelbedrag is mij te hoog, dus wacht ik wel tot volgend jaar want dan zijn er misschien straatfilmpjes te zien. Iemand van jullie die gok waagt? :)

Ben toch wel nieuwsgierig naar dit product. 10 euro voor een 20 shots 20mm is nog net te doen, vooral wat Vuurwerktoppers betreft, want die zijn en blijven echt gewoon enorm duur en dan komen ze nu dus met dit cakje,de beschrijving klinkt iig wel leuk. Ga ik 'm kopen? Nee, want het minimale bestelbedrag is mij te hoog, dus wacht ik wel tot volgend jaar want dan zijn er misschien straatfilmpjes te zien. Iemand van jullie die gok waagt? :)

Waar staat dat deze 20mm is? Kan ook kleiner kaliber zijn...

Back
Bovenaan