Sky Blaster

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3482
Artikelnaam: Sky Blaster
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000gram
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: Prachtige set van 4 cakes. Maximaal gevuld, 500 gram per cake. Een complete vuurwerkshow voor in de straat!
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 79,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
In mijn ogen een uitstekende bak weer, mooi uitgewerkte effecten erbij.
Film aan de startpost toegevoegd.

Op een bepaalde manier vind ik deze erg inconsequent maar ook wel weer gaaf. Tempo is niet constant, effecten zijn niet mooi rond, elk schot lijkt wel op een andere hoogte te knallen.. Maar dat maakt het ook wel weer wat hebben..

Deze bak is aantrekkelijk, 2kg voor 80 euro. Hoeveel mm, 30m?
Heeft iemand een afbeelding, foto?

Hoe zit het met de burst? Ik vind in tegenstelling tot Ruben de spreiding goed genoeg. Met de burst zal het dan ook wel goed zitten?

Poah, dikke bak voor 80 euro! Was me nog niet opgevallen maar zet m op een van de lijstjes :D

Poah, dikke bak voor 80 euro! Was me nog niet opgevallen maar zet m op een van de lijstjes :D

Ik denk dat ik deze vorig jaar ook bij Cafferata op de demo heb gezien. Was mijns inziens gisteren ook weer een van de toppers. Dikke burst, giga boeketten en hele fijne mines! Bij de blinker cake (cake 3 volgens mij) zit een soort 2-laags mine met blink en gekleurde sterren. Heel erg fijn!

Ik denk dat ik deze vorig jaar ook bij Cafferata op de demo heb gezien.

Maakt dat de kans groter dat het productie is? Ziet er goed uit op de demofilm, mooi gevarieerde bak! In de film in de startpost wordt deze dus als 2x2 geschoten, dan ziet dit er veel beter uit.

Zie dat de officiële productfilm hier nog niet staat (mooie sample :wink:):

Is dit niet gewoon strong celebration/pyro master omlabeling zoveel? Heeft er aardig wat van weg volgens mij.
Opzich leuke set voor 20 euro per pot maar laten we wel zijn, voor 20 euro kun je heel veel leuke 500 grammers scoren.
Zoals altijd benieuwd naar de straat film.
Heb doe strong celebration set in het verleden wel eens gehad. Prima maar niks heel bijzonders

Is dit niet gewoon strong celebration/pyro master omlabeling zoveel? Heeft er aardig wat van weg volgens mij.
Opzich leuke set voor 20 euro per pot maar laten we wel zijn, voor 20 euro kun je heel veel leuke 500 grammers scoren.
Zoals altijd benieuwd naar de straat film.
Heb doe strong celebration set in het verleden wel eens gehad. Prima maar niks heel bijzonders

Ik denk idd dat dit een Strong Celebration look a like of omlabeling is. Voor €80 euro per box, niet slecht. 2KG, 30mm. Bij de Strong Celebration viel de burstknal echter wel tegen.

Ik vindt de tekst op de site erg warrig. Bij kruitgewicht staat 497 gr. Verpakt per 4 stuks. Vervolgens 4 cakes max gevuld 500 gram per cake. Maar dit artikel staat bij de compound boxen. 1 compound zou ook 1 cake kunnen zijn oftewel 497/4 = 124,25 per cake. Of is het gewoon 4x 497=1988 gr
Als je dan b.v. naar de gold obsession+flower fusion kijkt staat daar 960gr kruitgewicht verpakt per 2 stuks. Dit zou dan 2x 960gr zijn als ik dezelfde methode hanteer. Of wordt hier wel het totale gewicht van 960/2 =480 gr per cake gerekend?

Ik vindt de tekst op de site erg warrig. Bij kruitgewicht staat 497 gr. Verpakt per 4 stuks. Vervolgens 4 cakes max gevuld 500 gram per cake. Maar dit artikel staat bij de compound boxen. 1 compound zou ook 1 cake kunnen zijn oftewel 497/4 = 124,25 per cake. Of is het gewoon 4x 497=1988 gr
Als je dan b.v. naar de gold obsession+flower fusion kijkt staat daar 960gr kruitgewicht verpakt per 2 stuks. Dit zou dan 2x 960gr zijn als ik dezelfde methode hanteer. Of wordt hier wel het totale gewicht van 960/2 =480 gr per cake gerekend?

Was volgens mij ook al zo bij de Strong Celebration. :)

sky blaster.PNG

Nieuw jasje voor 2023! Maar nog steeds met de aanbiedingsprijs van €99,95 voor de set van 4 cakes (2+2 gratis)

Back
Bovenaan