pkd19
VWC lid
Had een paar filmpjes gemaakt. Ik hoop ze volgend jaar weer te scoren. wat een toppers!:
Denk niet dat je ze meer gaat vinden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had een paar filmpjes gemaakt. Ik hoop ze volgend jaar weer te scoren. wat een toppers!:
Ben er ook bang voor...Had een paar filmpjes gemaakt. Ik hoop ze volgend jaar weer te scoren. wat een toppers!:
Mooi ingeslagen man! Ik heb er 1 bij Holten besteld, toen niet in de gaten gehad hoe goed ze waren anders meteen meer gehaald. Dit jaar niet aan toegekomen, volgend jaar ervan genieten.Dit waren echt weer geweldige pijlen! Nooit betere pijlen gehad of gezien. De kleine zijn gewoon al steengoed maar die grote slaat echt alles. Enorme effecten, groter dan de Eccentric Shots. Gelukkig, met 1 pak per jaar, de komende drie jaarwisselingen nog voorzien
Prachtige pijlen waren het!Emotioneel afscheid genomen van het laatste pak van de mooiste NL-pijlen ever. De 40-grams pijlen waren heftiger dan de Alpha 2 Inch Shell Rockets, die ik direct daarna schoot.