Sky Alert III [Uitloop 2017]

Dit waren echt weer geweldige pijlen! Nooit betere pijlen gehad of gezien. De kleine zijn gewoon al steengoed maar die grote slaat echt alles. Enorme effecten, groter dan de Eccentric Shots. Gelukkig, met 1 pak per jaar, de komende drie jaarwisselingen nog voorzien :D

Dit waren echt weer geweldige pijlen! Nooit betere pijlen gehad of gezien. De kleine zijn gewoon al steengoed maar die grote slaat echt alles. Enorme effecten, groter dan de Eccentric Shots. Gelukkig, met 1 pak per jaar, de komende drie jaarwisselingen nog voorzien :D
Mooi ingeslagen man! Ik heb er 1 bij Holten besteld, toen niet in de gaten gehad hoe goed ze waren anders meteen meer gehaald. Dit jaar niet aan toegekomen, volgend jaar ervan genieten.

Wat ben ik blij dat ik nog even ben omgereden via Almere om deze toppers te bemachtigen. De hype is gewoon terecht. Jammer dat ze niet meer worden gemaakt.

Afgelopen jaar ook nog één pakket mogen wegstoken na een goede ervaring 2 jaar geleden. Wat een prachtpijlen zijn dit zeg! Echt heel goed, de kleine pijlen verrassen eigenlijk nog het meest, komen vaak wat lager met een keiharde burst tot ontbranding. Jammer dat deze er uit waren en ik er daardoor niet meer kon inslaan...

Gelukkig nog 2 pakken over voor aankomend jaar. Door de dichte mist niet kunnen weg stoken.

Zelf nog nooit gehad en mede door de lovende reacties hier aangeschaft

Aankomend jaar maar extra van genieten. En ook (bijna) verboten. Bekijk bijlage 53846

Emotioneel afscheid genomen van het laatste pak van de mooiste NL-pijlen ever. De 40-grams pijlen waren heftiger dan de Alpha 2 Inch Shell Rockets, die ik direct daarna schoot.

Back
Bovenaan