Sky Alert III [Uitloop 2017]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9923
Artikelnaam: Sky Alert III
Bruto Gewicht: … kg
Netto Kruitgewicht: … gram
Effectomschrijving: 12 vuurpijlen
Richtprijs: € 39,95
skyalert1.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
zeker had ze voor 9.95 als ik ze voor die prijs weer vind of 14.95 haal ik er een pak of 5 maar is van. de mee vallen van dit jaar. had vele malen minder verwacht. maar doen weinig onder voor de crash en Light year

zeker had ze voor 9.95 als ik ze voor die prijs weer vind of 14.95 haal ik er een pak of 5 maar is van. de mee vallen van dit jaar. had vele malen minder verwacht. maar doen weinig onder voor de crash en Light year

Ik vind ze zelfs beter dan de light year. Effect blijft langer hangen

Deze pijlen afgelopen jaarwisseling gehad en gelukkig net een voorraadje kunnen bestellen in Leeuwarden. Wat een belachelijk goede set pijlen! De 'kleine' pijlen zijn al gewoon echt goed maar de grote pijlen hebben echt bizar grote effecten.

Zie het filmpje hieronder. Mijn zusje en schoonzusje waren wat melig, vandaar de wat overdreven ooohhh :bye:

Had de eer om een pakje te mogen stoken voor de winkel om 20:00. Inderdaad, de grote pijlen zijn erg mooi! Maar nog verrassender zijn de kleinere pijlen. Komt veel uit, gezien de grootte!

Eerste aankoop van het jaar voor mij.... 4 zakken van deze jongens... De pijlen zijn weer geregeld dit jaar. Nog maar 50 1/2 week :p

Back
Bovenaan