Skoebie Vuurwerk's topic!

Lekkere temperaturen dit weekend, even wat daglicht video's,

De eerste video, wondertollen onderwater en ook vanuit onder water gefilmd, grappig effect wel! (Dit was in eigen water, geen openbaar water)

Dan nog 2 soorten rook ballen, de eerste van Starline, grappig spul & niet duur! Doet een beetje denken aan de zakjes rookballen die je vroeger in december bij de sigarettenboer haalde,

En als afsluiter de 1" Smoke Balls van Original Fireworks:

Enjoy de video's!

Kleinere cakes.. 3 stuks:

1. Rubro - Star Trooper

2. Geisha - Lost Limit

3. Geisha - Blue Bomb

Stuk voor stuk grappige kleine cakes, prima stookvoer!
Enjoy!

3 blokken vanuit de begin tijd van Skoebie Vuurwerk, mooie blokken, de film kwaliteit beginnend maar het mag de pret niet drukken, komtie dan:

Nr 1.
Event Neon 146 - Rubro

Geschoten tijdens een zeer mistige jaarwisseling een aantal jaar terug, helaas nooit meer de herkansing gekregen omdat ik deze bak niet weer heb kunnen vinden, desalniettemin:

Nr 2.
Golden Medals

Rechtop gefilmd, zo ging dat in het begin, maar toch, wat een blok:

Nr 3.
Prima Instinct - Rubro

Wat moet je hier van zeggen, de video is rechtop gefilmd maar, we hadden de versie met de salutes finale, de goede batch, heel dik & dat is ook hoorbaar vanuit de straat aan het einde! Heerlijk:

Enjoy & tot de volgende ronde!

Dikke films weer hoor, genieten dit. Vraagje of de Snow fontein van Rubro. Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit eens gezien heb, zie op het filmpje dat het een cat2 fontein is. Maar komt niet heel best over zo op film.

Dikke films weer hoor, genieten dit. Vraagje of de Snow fontein van Rubro. Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit eens gezien heb, zie op het filmpje dat het een cat2 fontein is. Maar komt niet heel best over zo op film.

Thanks omepje! De Snow is afkomstig uit een ietwat oudere Rubro Juwel box, knetterde leuk maar had toen helaas de externe microfoon nog niet, hierdoor valt dat wel een beetje weg, voor cat2 is het wel laf, vond vooral het etiket wel dik, uit het hoofd tussen de 15 & 20 gram inhoud dacht ik, dat is niet veel

3 kleine producten om de maandag af te sluiten:

Nr 1. Crackling Blossom - Tristar
Leuke tollen, gefilmd in 4K met externe microfoon, maakt het nog net wat beter maar gewoon top!

Nr 2. Ground Bloom Flower - Rubro
Het zelfde verhaal als Nr 1. Leuke en vooral goed tollen!

Nr 3. Car Driving Bear - Horse Brand
Wat moet je hier van zeggen, mooi product, uitwerking? Niet bijzonder maar het blijft wat hebben! Gefilmd vanuit 2 hoeken!

Enjoy!

Een aantal Categorie 1 producten van Funke:

Funke - Kugelblitz A Silber

Funke - Starkids

Funke - Silber Fontänen

Funke - Silbertürme

Enjoy!

In de Corona jaren ook veel van gestookt en zit echt top spul tussen. Had ook 6 sloffen luftheulers, nog 5 onaangebroken sloffen van haha, niet door te komen.

In de Corona jaren ook veel van gestookt en zit echt top spul tussen. Had ook 6 sloffen luftheulers, nog 5 onaangebroken sloffen van haha, niet door te komen.
ja veel leuk spul omepje, de bengal feuer etc, maar die komen nog in een Bengalen post haha, je luftheuler verhaal klinkt bekend, die gingen hier op een gegeven moment per bosje van 10 de grond in & de brander d'r over, wel lekker effect trouwens!

De volledige demo + finale van
Kuiper Vuurwerk Koekange!
Zoals gewoonlijk goed geregeld, wel koud, ook knap mistig waardoor de eindfinale minder zichtbaar werd maar alsnog top! Een goede schietlijst & wat lekker na 2 baggerjaren door een niet nader te noemen oorzaak! Top!

2 kleine compounds!

Nr 1. Chaos - Wolff Vuurwerk
Leuke bak, leuk geprijsd, rommelig maar dat is ook passend bij de naam! Dit jaar eens kijken voor een andere uit de zelfde lijn!

Nr 2. Headhunter - Magnum Vuurwerk
Gewoon leuk bakkie om vroeg in de avond te stoken!

Enjoy

2 kleine compounds!
Nr 1. Chaos - Wolff Vuurwerk
Leuke bak, leuk geprijsd, rommelig maar dat is ook passend bij de naam! Dit jaar eens kijken voor een andere uit de zelfde lijn!

Zeker leuk bakje! Voor rond de 40 euro (?) prima te doen zo te zien, weer is wat anders. Wordt het dit jaar de Disorder, Rock en Raw of de Centurion?

Zeker leuk bakje! Voor rond de 40 euro (?) prima te doen zo te zien, weer is wat anders. Wordt het dit jaar de Disorder, Rock en Raw of de Centurion?
absoluut, ik had de chaos voor 50 euro. Dit jaar? Lastig, ik denk Disorder en/of Rock en Raw, afhankelijk van de prijs en het aanbod hier in de regio! Leuke lijn is het zeker!

2 cakes!

South Dakota - Wolff Vuurwerk

Ivanhoe - Fireworksforall

Leuke cake, vervangende artikel wederom maar stelde niet teleur!

Enjoy!

2 Belgische producten:

Horsepower cake van Zena, leuk voor in de vooravond!

De Golden Tail van Zena uit de tijd dat het nog mocht, leuk product, leuke burst & een mooie uitwerking!

Back
Bovenaan