Skoebie Vuurwerk's topic!

Hierboven de nieuwste compilatie van oud en nieuw 2024/2025!

De compilatie 2023/2024 inclusief tijdlijn in de beschrijving! Het 5 jarig bestaan van Skoebie Vuurwerk op YouTube en vanaf afgelopen jaarwisseling (23/24) alle video's inclusief compilatie in 4K!

Na een aantal maandjes struinen op het forum besloten een topic aan te maken.
Een topic met video's in de legale categorieën, foto's & waar van toepassing een bijpassende tekst.

Het kanaal Skoebie Vuurwerk is ontstaan rond 1-1-2019. De intentie om een kanaal te starten was er niet, het eerste doel was het aanleggen van een 'video archiefje'.
Door de jaren heen raakten veel video's verloren, bijvoorbeeld door een nieuwe telefoon of andere oorzaken.
YouTube is een goede manier om je video's te bundelen en tevens te delen!

Zoals het vaker gaat met hobby's loopt het toch iets anders en is er inmiddels een kanaal met ruim 300 video's.

In dit topic zal ik van alles delen, gedurende het jaar & niet alleen sep-dec!

Bedankt voor het kijken en enjoy!
Bevallen de video's, abonneer dan zeker en laat een bericht achter, dat wordt altijd gewaardeerd!

De compilatie 2022/2023! Een video van 22 minuten met een leuk aantal blokken en andere artikelen. De 1e echte compilatie! De camera stand van de telefoon stond niet goed, jammer maar desalniettemin toch gepoogd een leuke video te maken met herinneringen en zichtbare sfeer! In de beschrijving van de video zit een tijd lijn waar je per product rechtstreeks kan klikken!

En een deel 2 om het seizoen in te luiden!

Laatst bewerkt:
De aftrap met 1 van mijn eerste video's.
1 van mijn eerste Belgische cakes, de Hydra.
De letter van de cake (A t/m F) is onbekend, de sticker was kapot. Desalniettemin gehoord dat de Hydra relatief laag kon klappen dus maar even een stukje gaan lopen. Een super leuk bakkie, nog wel rechtop gefilmd maar dat is inmiddels verleden tijd:

In hetzelfde jaar kwam ook mijn eerste Funke cake in beeld, de Blinkweiden-Blau:

Bij onverwachte sneeuw, nog een grappig product liggen, eveneens in 2019, de Zena Smoke Bangers, kleine klappertjes die weinig voorstelden maar in combi met het kleurtje rook... rond de 2 euro voor een doosje van 10 . Leuk opzich maar in combinatie met sneeuw heeft het toch wel wat extra!

Dit was de eerste post, de volgende zal snel volgen!

Laatst bewerkt:
In dit bericht een paar leuke Belgische producten die inmiddels allemaal verboden zijn, ten tijde van het afsteken niet. Was toch leuk het gevarieerd shoppen, beetje van dit beetje van dat.. heerlijk:

Nr1 - Grijslont jumping crackers:

Nr2 - Luypaers Philipinne Eagle

Nr3 - 0.8" roman candle

Nr4 Zena Shockie

Bovenstaande producten hadden allemaal wel wat, leuke meepakkers waar je nog verrast door kon worden! De philipinne eagle pijlen waren dan ook best goed voor de kleine hoeveelheid gram inhoud!

Tot de volgende post en enjoy!

Laatst bewerkt:

Een 5 minuten durende sneeuw compilatie, bengaals vuur , wat verschillend cat1 en een enkel cat2 artikel.
Toch leuk als het dan sneeuwt & met sneeuw lijkt het toch altijd net ff wat leuker..!

Enjoy!

Zo nog even wat video's,

De Mega Mine van Magnum , leuk om een aantal van te hebben!

The Junk ! Met achtergrond geluid, klapte iets lager als verwacht en bedoeld (verder allemaal goed gegaan maar mooi effect)

De Fall Out 2" , ook erg leuk!

En de laatste voor vandaag:

Ball Phyton C - Luypaers

Oke nog 1 dan:

De Air Bomb 2x + slowmo

Enjoy!!

3 blokken in deze post! De eerste is,
De Traditie van Katan!
Welbespraakt blok, te duur, tegenvallend in prestaties etc.
Persoonlijk vond ik het blok prima en vooral de verpakking..

Dan de 400 Display Box, weinig van te zeggen.. een rammer voor het kaliber!

En tot slot Skies of Gold, voor mij was het een gratis cake bij de bestelling vanaf zoveel euro, erg leuk, wel wat moeite met de wind maar daar doe je weinig aan:

Bedankt weer voor het kijken! Enjoy & kijk zeker eens verder op m'n kanaal, wordt gewaardeerd !

Leuke video's man!
Die traditie valt behoorlijk tegen zie ik wel!
als je die display voor een leuke prijs kan oppikken is het zeker wel de moeite waar vind ik zelf.

Leuke video's man!
Die traditie valt behoorlijk tegen zie ik wel!
als je die display voor een leuke prijs kan oppikken is het zeker wel de moeite waar vind ik zelf.

Bedankt voor je reactie! De Traditie vond ik zelf wel mooi er waren alleen weinig straatvideos van, vond 1 video waarop het een dikke box leek maar dat lijkt achteraf wel een heel ander product..die display overtrof alle verwachtingen en was zeker top, had 'm last minute op de kop getikt voor €160, geen spijt van!

Vuurwerk is voor iedereen, vandaar ook een aantal cat1 producten, van Klasék:

Als eerst de Big Crazy Ball:

Vervolgens de Crackling DumBum:

En de 20cm Kalashnikov als afsluiter:

Bovenstaande video's zijn 4K gefilmd met externe microfoon, mijn mening niet heel bijzonder, wel grappig, klasek heeft toch wel wat!

Thanks voor het kijken & enjoy!

Nog 1 voor vandaag! Hieronder de vuurwerkshow van de Deventer paaskermis dit jaar! Geschoten door DFP, dit was mijn eerste video met zowel 4K als externe microfoon! Helaas bleek na afloop dat de microfoon issues had, na goed kijken bleken zowel het begin als het einde goed gelukt! Toch nog een minuut of 4,5 kunnen redden, goed beeld! Goed geluid! En een mooie show!

Bedankt voor het kijken en Enjoy!

Bedankt voor dit leuke topic tot nu toe, mooie films! Die mega display box vind ik wel echt een topper hoor. Voor mij hoeft het niet altijd 30mm te zijn, ben dan tog meer van dit soort rammers.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor dit leuke topic tot nu toe, mooie films! Dir mega display box vind ik wel echt een topper hoor. Voor mij hoeft het niet altijd 30mm te zijn, ben dan tog meer van dit soort rammers.

Graag gedaan en bedankt! Wordt gewaardeerd! Wat je zegt van die display klopt zeker, was by far de verassing van de avond!

3 mooie setjes Singelshots!

Funke - Kometenbomben

Evolution Fireworks - Eccentric Shots

Evolution Fireworks - Sonnet 9

Drie leuke sets van door de jaren heen, enjoy en bedankt voor het kijken!

De Evo Bomber van Evolution Fireworks!
Mijn eerste compound in 4K, top bak!
Cake 3 lijkt te vroeg te starten waardoor cake 2 en 3 half tegelijk gaan, prima effect!

Enjoy!

Bengaalse stokken tijd:

Vuurwerkmania on fire - Vuurwerkmania

Bengal fire color - Cafferata

Bengal torch groen - Lesli

Event torch red - Lesli

Orange torch - Gbv Weco

Een aantal mooie fakkels en tevens rookstaven!

Enjoy de video's en kijk ook zeker eens op youtube! Thanks

Special tijd! Katan special 2 & 4!

Special 2
Een mooie kleurrijke bak op tempo, en bij ons een vergeten bak, om 01.30 uur ontdekten we dat dit blok vergeten was om af te steken, snel de kooi er af gehaald en vlammen dan!

Special 4
Weinig van te zeggen, om 00.00 uur aangestoken en trok prima de aandacht, daarbij ook gewoon een mooi blok!

Enjoy en check zeker even op youtube! Thanks voor het kijken!

Back
Bovenaan