Skeleton

Ik vind het volksverlakkerij. Normaal betaalde je 30 euro per stuk. Dus voor 3 stuks 90 euro.
Ze doen het overkomen alsof je bijna 50% korting krijgt. Erg jammer dit en ik vind dat vuurwerkmania dit niet nodig heeft.
greetzz

??? Vorig jaar was de Adviesprijs van deze cake EUR 52,50 en was deze als Geisha Go met een actie- en introductieprijs tijdelijk te krijgen voor EUR 30,00. Uiteindelijk heeft door omstandigheden slechts een kleine groep deze cake ook echt gehad. Nu staat deze in beperkte oplage al in onze bunkers en bieden we de liefhebbers een herkansing voor een nog strakkere aanbieding. Het is graag of niet, Trick or Treat!! :) :wink:

??? Vorig jaar was de Adviesprijs van deze cake EUR 52,50 en was deze als Geisha Go met een actie- en introductieprijs tijdelijk te krijgen voor EUR 30,00. Uiteindelijk heeft door omstandigheden slechts een kleine groep deze cake ook echt gehad. Nu staat deze in beperkte oplage al in onze bunkers en bieden we de liefhebbers een herkansing voor een nog strakkere aanbieding. Het is graag of niet, Trick or Treat!! :) :wink:

Dan zou ik er in ieder geval voor zorgen dat dit op de diverse fora ook als zodanig vermeldt staat.
Zowel hier als bij de buren staat een adviesprijs van €30,- vermeldt.
Dan komt op mij de aanbieding ook minder groots over dan die op jullie site genoemd wordt ;)

Dan zou ik er in ieder geval voor zorgen dat dit op de diverse fora ook als zodanig vermeldt staat.
Zowel hier als bij de buren staat een adviesprijs van €30,- vermeldt.
Dan komt op mij de aanbieding ook minder groots over dan die op jullie site genoemd wordt ;)

Daar heb je helemaal gelijk in maar op de verschillende fora is daar al langer onenigheid over. De ene keer worden door de Moderators de Adviesprijzen gepost en de andere keer de Aanbiedingsprijzen. Op Vuurwerkmania.nl zie je bij elk artikel de Adviesprijs en de eventuele Aanbiedingsprijs die tijdens de Voorverkoop (of actie) van toepassing is. Die info is in ieder geval helemaal kloppend.

En het is eigenlijk niet zozeer alleen een aanbieding op prijs maar vooral ook om deze alsnog te kunnen schieten want hij zou eigenlijk helemaal niet meer komen!!

bedankt in ieder geval voor de snelle uitleg en reactie. Ik blijf het vreemd vinden, maar de verwarring is denk ik best logisch tegenwoordig als men werkt met voorverkoop/internet/afhaal etc.. prijzen. Natuurlijk mag je blij zijn met alle aanbiedingen, maar mijn reactie was vooral gebaseerd op de prijzen waarvoor deze cake in het verleden voornamelijk verkocht zijn. En in dat geval lijkt de aanbieding groter dan hij daadwerkelijk is.
Het is in ieder geval duidelijk nu ;-)
greetzz

dus als ik het goed begrijp is het ook nog een nieuwe zending????

Volgens mij niet, ik dacht een deel van de verlate originele zending.

Ik denk dat er een hele grote groep is die blij verrast zal zijn dat ze deze cake alsnog af kunnen steken. Vorig jaar hebben we bij Huisman alle bestellers van de Skeleton moeten bellen omdat deze cake niet op tijd voldoende binnen zou komen. Uiteindelijk heeft geen van onze klanten 'm gekregen (en ikzelf dus ook niet). Ik vind het mooi dat we de kans krijgen om deze alsnog te zien. Alleen al de dummy van de cake zelf is bizar, ik ken maar weinig cakes die zo groot en imposant zijn om te zien. En dan vind ik het alleen maar nog mooier dat ze 'm zelfs nog goedkoper aanbieden dan vorig jaar. Maar ieder zijn mening natuurlijk!

Was wat mij betreft een flinke tegenvaller. Wel leuke fluit en mooie kleuren maar nogal kleine boeketten

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

De fluit is leuk, maar de boeketten vallen tegen. Dat deze cake vorig jaar niet op tijd uitgeleverd kon worden, was helemaal niet erg.

Deze viel mij ook vies tegen vanavond, totaal niet wat ik had verwacht na eerdere filmpjes gezien te hebben.
Wij hebben er 3 dit jaar, maar denk dat ze alle 3 tegelijk gaan.

Zow ... wat jammer dat ik deze besteld heb .... uitwerkingen zijn totaal anders dan op het filmpje in de start post ..

Wat was dit een geweldige bak, voor mij zelfs de absolute topper van het jaar! Al met de halloweenactie een karton besteld om de enorme variatie in deze bak. Na de filmpjes in dit topic waren mijn verwachtingen niet meer al te hoog maar wat was dit een topper!

Geweldige variatie, mooie heldere effecten die ondanks de grote schiethoogte gewoon groot genoeg waren en ook het relatief lage tempo was geen probleem. Naast de heldere kleuren waren de fluiters goed en zelfs de crackling scoorde een ruime voldoende.

De filmpjes in dit topic zijn zeker niet representatief voor de uitvoering die ik in de straat had. Wat mij betreft een juweeltje!

Back
Bovenaan