SJ Fireworks Hoensbroek (voorheen Knibbeler)

Webber84

VWC lid
SJFireworks Hoensbroek
Hommerterweg 108
Met eigen parkeerplaats.
Voorheen Knibbeler vuurwerk.

O.a. produkten van onderstaande merken te koop.

Jorgen, Vulcan, Magnum, Hello, Vuurwerkexpert, Piromax en Vulcan.

Ik zag hem nog niet bij de winkels in limburg staan. Daarom toegevoegd. 😁

Nadat ik jaren wel bijna bij het interieur hoorde bij TP-Vuurwerk, moest ik dit jaar opzoek naar een andere vuurwerkwinkel (ivm het stoppen). Voor mij (midden-limburg) was SJ Fireworks de dichtsbijzijnde winkel die Magnum verkocht. Een bestelling geplaatst, en begin december al een keer eens richting Hoensbroek gereden om de winkel te bekijken en parkeerplaatsen etc.

Hier trof ik een kleine knusse showroom aan. Met daarbij de eigenaar, zelf een groot vuurwerk liefhebber. Die zeer gastvrij is en de tijd voor ons maakte om een praatje te doen. Hij denkt met je mee en heeft goede kennis van de producten, vandaag de bestelde artikelen gaan halen. Alles netjes aanwezig.

Zeker een aanrader en volgend jaar zal ik er weer mijn bestelling doen. Ik zal nog wat foto's toevoegen deze week.

Dank voor de service! 👍

Wat sterk, hier precies hetzelfde verhaal. In de afgelopen jaren ben ik vaste klant geweest bij TP, in verband met het stoppen van TP moest ik op zoek naar een alternatief. Zeker voor de total display 400, die ik hoog op mijn lijstje had staan voor dit jaar. Zo kwam ik uit bij SJ in Hoensbroek. Leuke collectie, vriendelijk geholpen op de eerste afhaaldag. Dik tevreden, ga zo door!

Zoals Webber mooi omschrijft de afgelopen jaren bij het interieur behoord bij TP-Vuurwerk. Alles klopte daar zodat ik nooit de moeite had genomen verder te kijken.

Nu SJ Fireworks,
Ook hier vandaag voor de eerste keer een bestelling opgehaald…Sander en personeel uiterst vriendelijk en kundig waardoor je je goed geholpen voelt.
De winkel is lekker knus en ademt vuurwerk in alle facetten.

Dank je Sander en team! Een goeie jaarwisseling en graag tot volgend jaar…

A5DF603D-9269-49CF-A2E4-AB52F42B6B52.jpegCDBDF5B9-064D-445C-8DB5-1FA089918BF3.jpeg

Vandaag terug om mijn bestelling te halen (Caïro’s) waren gisteren niet meer daar ondanks dat voorbestelde voorraad aanwezig zou zijn.
Ik ga ervan uit dat het vandaag goed gaat komen.

Back
Bovenaan