Sittard oktoberfeesten 28-10-2015

Stad/dorp: Sittard (Zuid-Limburg)
Datum: woensdag 28 oktober 2015
Tijdstip: vanaf 19:00
Schietbedrijf: Sparkles vuurwerk
Max. kaliber: consumentenvuurwerk?
Bijzonderheden: afsluiting oktoberfeest Sittard 2015

Info verkregen via: www.oktoberfeestsittard.nl.
Ik ben zelf nog niet eerder bij deze show aanwezig geweest. Weet iemand of dit een aanrader is?

Naar alle waarschijnlijkheid schiet Dutch Fireworks Professional deze show. Sparkles-Vuurwerk is geen schietbedrijf, maar verkoopt enkel vuurwerk met Oud en Nieuw.
Dit is zeker een aanrader! Kijk even terug naar de show van vorig jaar :D

Tot volgende week!

Edit: er staat inderdaad 19:00 uur, maar deze show is in het verleden ook al eens om 18:30 geschoten. Dit betreft consumentenvuurwerk, en heel misschien PSE effecten.

Had er heel erg graag bij willen zijn, helaas heb ik toch iets langer moeten doorwerken, en omdat het dik 2.5 uur rijden vanaf hier is, heb ik het toch maar overgeslagen.

Zeer mooie show! Eindelijk eens met plezier staan kijken naar het vuurwerk in Sittard! :D Vooral de keuze voor Prof. Bombettes en dergelijke waren goed gedaan! Finale mocht iets pittiger, maar goed er zijn altijd op of aanmerkingen. En DFP is het eerste bedrijf dat mijn idee uitgewerkt heeft :D In het begin als opening Kensington gebruiken met op de tel dikke vette knallen! Zo hoort het! Enkel de Pyrotronix systemen blijven moeilijk te timen ;) HOLY Galaxis :D

DsNL, Dhr. Pyroworld heeft gefilmd ;) Het staat mooi op film, dus als Limburger altijd leuk om terug te kunnen kijken haha.

Multi Colour? Dat waren volgens inlichtingen prof. Bombettes als het goed was. Dus enkel schoten!
Dit was 60m en verder, dus dat kon schijnbaar. Dit was ook heel mooi ingecalculeerd, want het maakte de show wel echt af.

Zo! Wat een geweldig spektakel daar in het zuiden! Had er graag bij geweest..
Rare vogel daar op 11:57
''Dat gaan ik eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken'' hahaha:devil:

Back
Bovenaan