Sittard: 17-10-2012

stefantvs

VWC lid
Datum: 17-10-2012
Provincie: Limburg
Plaats: Sittard.
Straat: Odasingel
Tijd: tussen 18.30 en 20.30
Wie: RFI Pyro Events
Wat: Onbekend
Waarom:

Waarom: Oktoberfeesten

Het zijn altijd mooie shows.
Helaas ging het vorig jaar fout.
Maar het zijn echt mooie shows.
Ook vanalles eromheen te doen, kermis, optredens en gezelligheid!

Helemaal gelijk Tristen. Achja dit jaar vermoed ik weer een succesvolle show. Lekker grote kermis met duitse sferen en zeker een hoop gezelligheid. Ik heb er nu al zin in:D

Enof deze show dit jaar een knallende show wordt! we gaan er alles aan doen om de schade van vorigjaar in te halen!

Laatst bewerkt:
Nog eventjes.
Und dann geht es loss!

Feuer! haha:p
Iemand die 100% zeker weey hoelaat de show is?

Het was een mooie show!
Veel getimede mines, maar een iets mindere finale.
Ook was het redelijk kort 15 minuten ongeveer.

Door de laatste twee dingen, klapte het plubiek niet en dit vond ik niet echt leuk voor voor de crew van RFI!
Hun hebben van een redelijk klein budget iets heel leuks gemaakt!

Ik heb gefilmd en zal hem morgen uploaden.

Zoals Tristen al vermeldde, het was een mooie show! Het budget was inderdaad lager dan vorig jaar, en dat merkte je natuurlijk wel. Het publiek vond het zeker mooi, maar de finale was inderdaad niet knallend genoeg voor het publiek. In de reclamefoldertjes stond dat deze show 2 uur zou duren. Maar ik denk dat zij de vergunning tijd hebben gepubliceerd en niet de showduur:D Dus de mensen verwachtte niet dat het na 11 minuten afgelopen was. Voor onze crew was het een mooie show, waar we zeker goed op kunnen terugkijken.

Mijn film komt denk ik over een weekje wegens prive redenen:).

Ook ik ben gaan kijken en ik had na de tegenvallende show van vorig jaar hoge verwachtingen, zeker na het lezen van de opmerkingen in dit topic. Maar wat een tegenvaller zeg.. Jeetje! Ja, ik moet eerlijk zijn en toegeven dat het zeker mooi was getimed met veel mines door de gehele show, zeer netjes vewerkt, maar dit vond ik dan eigenlijk meteen het enige positieve..

- Duur show.. sommige hoor ik zeggen 15 minuten? Nou, ik heb het helemaal gefilmd en duurde exact 9,37 minuten.;
- Te lange pauzes tussen sommige cakes;
- Show viel soms stil door het gebruik van slechts 1 enkele mine per keer;
- Geen finale.

Nogmaals, timing was goed, gebruik van de mines ook zeer zeker een pluspunt maar voor de rest vond ik het gewoon zwaar tegenvallen en aan het publiek te horen, de mensen om me heen ook.

Ik ben het daar wel mee eens dat het inderdaad soms wat rustig was en dat het misschien niet spectaculair genoeg was. Nogmaals het budget was nagenoeg niet voldoende om de show van voorgaande jaren nog en nog knallender te maken. Helaas waren er ook bepaalde producten niet aanwezig, zoals PSE vuurwerk. Voor de mensen viel dit niet echt op, maar het had het nog mooier kunnen maken.

We genieten nu nog even na:D en nemen dit natuurlijk wel mee voor de eventuele volgende show!

Groetjes.

Back
Bovenaan