Site Vuurwerktotaal

Ik zie op de site de Z-EDGE waaiercake staan. Heb daar nog niks van gezien of gehoord.

Vuurwerktotaal houdt altijd wat specials achter de hand om na de lancering van de website nog wat nieuwe artikelen te lanceren. Er komen er nog meer dan alleen die Z-Edge kan ik je vertellen...

Niet helemaal het goede topic maar vind dit wel een hele mooie:

Hopen dat er nog meer mooies komt.

OPGELET!

De webshop is weer officieel geopend en dat vieren we:

De eerste 100 BESTELLERS KRIJGEN DUBBEL GRATIS VUURWERK!

Ga dus snel aan het rekenen en maximaliseer de buit. Wees er wel snel bij want de actie stopt wanneer er 100 bestellingen zijn!

GA NU NAAR: https://www.vuurwerktotaal.nl

webshop-open.jpg

Ik mis een beetje de single shots. Tenminste behalve de decibull bangers zie ik verder niks klopt dit? Verder super openings knaller����

De actie Dubbel Gratis vuurwerk is eigenlijk ten einde maar omdat we zo veel leuke reactie kregen gaan we ermee door tot maandag 10-10-2016, 23:59 uur. Bereken dus snel je maximale voordeel en bestel nu!

https://www.vuurwerktotaal.nl/gratis-vuurwerk.html

Bekijk bijlage 28807

Komt dezelfde actie nog terug?
De echte liefhebber wil natuurlijk weten wat hij koopt en dat kan pas na het bijwonen van een of meer dealershows en die moeten nog komen.

Zou dan wel een lekkere motivatie zijn om extra veel te bestellen als het bevalt en dan 2 cake's gratis te krijgen.

Het mag aan mij liggen maar ik kan op de site van vwt nergens de nieuwe producten van de vuurwerktotaal lijn vinden, ook de nieuwe producten die vallen onder het kopje diversen vind ik nergens.

Het mag aan mij liggen maar ik kan op de site van vwt nergens de nieuwe producten van de vuurwerktotaal lijn vinden, ook de nieuwe producten die vallen onder het kopje diversen vind ik nergens.

Welke nieuwe producten bedoel je precies? Nieuw dit jaar zijn bijv. de nieuwe VOLT!-lijnen, Street Fireworks, Aviator en CAT ONE. Daarnaast zit in bijna elke bestaande lijn wel wat nieuws. De aloude Vuurwerktotaal-lijn zelf is er overigens niet meer, misschien dat je dat bedoelt?

En waar kijk je, op de algemene site of heb je al een Dealer geselecteerd?

Back
Bovenaan